Skrevet 26. desember 2004 20 år er det nedlagt? dette spørsmålet har sikkert vært oppe utallige ganger før men jeg spør uansett
Skrevet 26. desember 2004 20 år Herrejemini! Ja, det er nedlagt, og nei, det kommer ikke tilbake (med det første).
Skrevet 27. desember 2004 20 år jeg spurte en fyr i går og han sa at de bare gjør om på systemet? dette er bare det jeg har hørt og andre har sikkert bedre innsikt på det enn meg... kan anbefale VUSAF som virtuelt militært luftforsvar... har startet på trening der nå
Skrevet 27. desember 2004 20 år jeg spurte en fyr i går og han sa at de bare gjør om på systemet? Julaften flyttes til 19. Juni før Skotner orker å gjøre noe som helst med VNoAF (inkludert å frigi scriptene). Før VNoAF tok kveld, var vi i gang med noe vi kalte "Vernal". Dette var et omorganiseringsprogram for å få VAet tilbake på beina igjen. Dette ble stoppet ganske fort siden vi aldri fikk kontakt med Skotner. Vil tro det er dette din bekjent snakker om, men det er altså stoppet for lenge siden.
Skrevet 27. desember 2004 20 år ok... synd at det ble lagt ned syntes jeg... jeg rakk og melde meg inn jeg... fikk aldri logga inn pga. at logg in greiene ikke funka... sendte en mail.. fikk aldri svar og etter to uker som medlem ble det lagt ned... surt
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.