Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvorfor likte ikke vnas at vi brukte den serveren? ""
Veeel det har vel med at me i styret i VNAS har brukt ein del pengar på den sereren (nei den er ikkje gratis). Og at eit anna VA kjem og tek seg til rette utan å spørje først er noko me ikkje er så veeeldig glade for ""
Skrevet

Da vil jeg takke for fin ATC.. ble til at jeg landa alene på Gardermoen, og en annen kar måtte nødlande på Torp

"Mayday, mayday, engine failure.. closest airport please!?"

"Mayday, mayday, electronic failure, what is my speed?"

"Sorry, can't reach the airport, must land in the terrain"

"Oi, jeg kræsja"

"""" Hehe, vet ikke hva som skjedde var en liten bug i FS elns. kom plutselig opp i Mach 4.3(med idle thrust!!!!) "" og før jeg visste ordet av det var jeg fritt for fuel. Gikk heller ikke langt tid før alt av elektrisitet var forsvunnet. Klarte ikke å nå Torp så jeg bestemte meg for å lande i terrenget, men selvsagt var det et jævla fjell i veien som jeg måtte komme meg over. På grunn av dette mistet jeg alt av fart jeg hadde 90kts GS i følge ATC. Så stalla jeg og gikk i bakken med et brak noe lignende som har skjedd med "H"alvor hver eneste gang han rører et fly.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...