Knut Riis Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Hei jeg å en kompis prøver å komme inn på multi player, men vi får opp en meldig om att alle spillere ikke kunne logges på. vi har riktig ip og har finni multiplayer sesjon. Er det Brannmuren vår som sperrer. Er det noen som har noen lure forslag Siter
T. Paulsen Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Mulig det var for mange på multiplayer. Tror grensen er 20 stk. Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 jeg har fått samme og når jeg da sjekket rett etterpå på fs.nop så var det 15 eller noe sånt på. mindre enn 20 i alle fall. Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Hadde samme problem hos en venn av meg. Tror at det hjelper å slå av brannmuren. mener å ha lest at grunne kan være at det er noen på multiplayeren som ikke tillater at andre henter info fra dem. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.