Skrevet 22. desember 2004 20 år Hei! Jeg lurte på om noen av dere vet hvor jeg kan finne ut hvilken flytype KLM flyr med på strekningen EHAM - VTBD. Mente å ha sett at det var en site hvor man kunne finne ut dette På forhånd takk!
Skrevet 22. desember 2004 20 år Du kan booke en flight med klm (eller, ta en forespørsel på flighten via bookingsystemene deres), så finner du i de fleste tilfellene ut hva slags fly du flyr med. Tror den gamle typen de fløy med på den strekningen var MD11'en .. -Morten-
Skrevet 22. desember 2004 20 år Hei Haavard takk for svar! Hvor hen fant du ut dette? Den aller letteste måten å finne dette er å gå inn på Amadeus!!
Skrevet 22. desember 2004 20 år Forfatter Det var akkurat den siden jeg var på jakt etter! Takker og bukker!
Skrevet 22. desember 2004 20 år Det var akurat den siden jeg var på jakt etter! Takker og bukker! Bare hyggelig å hjelpe Forum er for å spørre
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.