Skrevet 21. desember 2004 20 år Rullestolbruker vant frem over både Ryanair og Stansted flyplass. Synes dette er gode nyheter, jeg!
Skrevet 22. desember 2004 20 år Supert!!! Men nå fryktar eg at det neste trikset til O'Leary er å seia at rullestolbrukarar er baggasje og må pakkast i termiske kontainerar før boarding....
Skrevet 22. desember 2004 20 år Jeg får Spantax fornemmelser hver gang jeg hører om Ryan Air. Det oppfører seg som Telenor gjør i kommunikasjons markedet: NULL SERVICE. Arrogante ledere i toppen... Ja jeg sier ikke mer. Dog ser det ikke ut som Ryan Air har tenkt å gå på noen økonomiske smell med det første.
Skrevet 22. desember 2004 20 år Vel, folkens, dere vet at service koster penger, og med det prisnivået Ryanair ligger på er det ikke plass til mye service. Så hvis servicen skal opp, er prisene også nødt til det. En fyr som reiser med fly for skarve 10 pund burde vite bedre enn å sutre over en liten ekstraavgift. Skamme seg, skulle han...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.