Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

kl 22.45 i kveld sendes igjen en timelang program om alle aspekter av flysimulasjon. Inkludere mye MS FS i tillegg til masse deilige om militær og sivil kommersiell simulasjon. Må sees - abbonnér NU til Discovery Science!

Skrevet

Skulle ønske dette var Discovery Channel "" Jeg har ikke Discovery Science, eller er det noe på Discovery Channel som heter Science night "" Det hadde vært bra ""

Skrevet
Skulle ønske dette var Discovery Channel "" Jeg har ikke Discovery Science, eller er det noe på Discovery Channel som heter Science night "" Det hadde vært bra ""

Det er et program på Discovery Channel ja!

Skrevet

Alle som liker Discovery MÅ skaffe seg resten av Discovery-kanalene! Spesielt Discovery Science er en genial kanal.. mye bra som går der.. ""

Lars

Skrevet
i kveld? er det i aften? eller imorgen??

er ikke så god til norsk, og jeg spørger pga dette VIL jeg ikke gå glip af!

MvH Theis

i kveld er i allefall ikke i morgen. så det blir vel i aften,

eller. siden du spurte

Skrevet

Forstår jeg riktig: Jeg har Discovery Channel, så jeg kan jeg på dette programmet? Jeg trenger ingen annen kanal enn Discovery Channel ""

Skrevet

*snufs*! Nå gråter jeg snart "" *snufs*

Men snart er jo julen her uansett, så jeg er ikke så lei meg lenger ""

Skrevet
  • Forfatter

Ja, det er Discovery Science - IKKE Discovery, desverre. Men dere ... det går visst [color:"blue"]23[/color].45 så dere har en ekstra time på dere..... For de som har UPC digital er det bare å ringe- de kobler deg opp innen ti minutter! TO tillegskanaler (f.eks Disc. Science og Disc. Civilizations) koster ca 67kr p.måned ekstra.

Skrevet
Alle som liker Discovery MÅ skaffe seg resten av Discovery-kanalene! Spesielt Discovery Science er en genial kanal.. mye bra som går der.. ""

Jah.. Hadde de ikke kostet flesk per måned så... ""

Skrevet

Jeg har hatt alle Discovery "kanalene" lenge...og forlengst oppdaget at det som går på de andre er ikke annet enn repriser for ting som allerede har vært på vanlige Discovery. Så for meg holder det med den vanlige, betaler ikke ekstra for "Reprisery".

Skrevet
  • Forfatter

Kan godt ta det opp - men det blir vel mange Gb.... er det lov å legge ut så mye? Hvor? Men for all del, jeg tar den opp så kan vi finne en løsning senere.

Skrevet

Mye på Discovery Science er repriser ja, men der er også geniale ting som ikke går i reprise fra Discovery. Jeg hadde savnet Discovery Science mye om den skulle ha forsvunnet.. Discovery og Discovery Science er de to kanalene jeg ser desidert mest på..

Lars

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …