Skrevet 20. desember 2004 20 år SMS-spøk utløste full terroralarm skriver VG idag. Rart at han fikk gå fri uten en bot engang...
Skrevet 20. desember 2004 20 år Jævlig dårlig humor det der....... tror nok kjerringa mi hadde gitt meg fyken etter en så spøk. Synes de skulle straffet han, dette gir dårlige signaler når en slipper straff for sånne spøker. verden er full av tullinger noe dette er et bevis på
Skrevet 21. desember 2004 20 år LOL!!! den var så dårlig at den var bra herregud for en tåpelig humor, eller kan man kalle DET humor??? jaja... folk er forskjellige... det er helt sikkert
Skrevet 21. desember 2004 20 år LOL!!! den var så dårlig at den var bra herregud for en tåpelig humor, eller kan man kalle DET humor??? jaja... folk er forskjellige... det er helt sikkert LOL ja!! Han har sinnsykt dårlig humor!!!!! Selv om det var morsomt å lese det på VG da
Skrevet 21. desember 2004 20 år Vet nå ikke hvem som har dårligst humor jeg, av han og dere som ler av det.... Ser ikke humoren i det hele tatt...
Skrevet 22. desember 2004 20 år Fyren må jo være ufattelig stupid. Ha en sosial intelligens på høyde med en "dung-beetle". Hvem F**N er så dum at man sender kaprer-meldinger etter 911??? Det blir som å stappe en turistbuss opp i r*va og spørre om ikke man kan kjøre opp et par stykker til med et bedende blikk!!! Ja nå er jeg usaklig men det får ikke hjelpe. Tvilen må komme tiltalte tilgode, vi må anta han han var drita full, at det var mørkt, trist og kaldt. Og at det utløste trangen til å kortslutte knotten og gi seg i kast med spøkefulle tekstmeldinger.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.