Skrevet 19. desember 2004 20 år Trykk på teksten 'dette'. Kongeplass det der! Kanskje vi skulle hørt med SAS Braathens?
Skrevet 19. desember 2004 20 år LOL!!!! Hadde ikke vert så morsomt når man kommer opp på FL330.... -20¤C..
Skrevet 19. desember 2004 20 år hm hvis jeg ikke husker helt feil så på FL 350. med bakkeluft trykk på 1013 hpa og 15+C, så skal det være under normale forhold -55 grader C. Ta med kuldefaktoren på ca 850 km/t, så blir dette litt vel kjølig til at jeg kommer til å fly på ultra economy... eller "RyanAir/Norwegian class" som det også heter.. (sparer så mye på flya at de ikke har på varmeapparatet..)
Skrevet 19. desember 2004 20 år Ta med kuldefaktoren på ca 850 km/t, så blir dette litt vel kjølig til at jeg kommer til å fly på ultra economy... eller "RyanAir/Norwegian class" som det også heter.. (sparer så mye på flya at de ikke har på varmeapparatet..)
Skrevet 19. desember 2004 20 år http://www.mojave.ca.us/museum/images/air/air-races-humanfly-01-dan-hansen-8.jpg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.