Skrevet 17. desember 2004 20 år Da var en ganske grei infoside om VAM oppe, Når VAM i seg selv er ferdig kan jeg ikke si.. for jeg har 0 peiling. Det er bare å stille spm her eller maile meg via kontaktskjemaet som ligger på siden. Siden er på engelsk siden det er et større VA marked internasjonalt enn i norge (selvfølgelig) Jeg lagde siden for å gi folk et lite innblikk i hva som kan ventes. Har gjerne lyst på feedback angående både prosjekt og side. Virtual Airline Manager
Skrevet 17. desember 2004 20 år Herlig ide! det likte eg.. og siden var jo bein digg :P Håper du orker og gjøre ferdig detta
Skrevet 18. desember 2004 20 år veldig bra Rune. Hold dette oppe. Siden er veldig bra, gir gode asiasjoner til flyging, Og hva dette egentlig handler om. bra skrevet også.
Skrevet 18. desember 2004 20 år oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo... den var NAIS!!! konge design og det hele... likte spess banneren din", gleder meg til den er helt ferdig og er klar til bruk ja! Stå på...!
Skrevet 18. desember 2004 20 år Jeg ser det eneste du har laget hittil er designet. Er det ikke lurere å ta selve programmet først?
Skrevet 18. desember 2004 20 år Forfatter mener du nå add-on eller selve websiden? Det er MYE lettere å lage design før man lager innhold Add-on lages ikke før jeg er sikker på at dette funker..
Skrevet 18. desember 2004 20 år Mente addon ja Mener selv at det ikke alltid er det beste å gjøre det enkle først
Skrevet 18. desember 2004 20 år Ser veldig bra ut, du aner ikke hvor mye jeg kommer til å bruke dette programmet Likte spesielt det med konkurranse mellom VA'ene, kjempe om laveste priser, kvalitet osv... Keep up the good work
Skrevet 18. desember 2004 20 år Forfatter Man kan jo dra visse likheter mot det noe aldrene FS Maintenance Men det er en webside med en add-on. Ikke et "program" Fint at det er interesse for prosjektet. Inspirerer meg :=) Om du har noen ideer til det, så bring-em on! Jeg reiser i morra så du må komme med dem fort!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.