Christian Sager Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet hvordan man setter Push to talk key på Joystik? Har prøvd og prøvd men får det ikke til Siter
Rune Kalleberg Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Om du har en Saitekstikke f.eks kan du få stikka til å intercepte tastatursignaler og gi ut en bokstav istedet for et joysticksignal (gir ut begge men...) Jeg har ikke satt opp dette for FS. Har ikke trengt det ennå siden FS kan settes opp på den stikka til og med uten drivere. Men om man vil noe sånt så anbefaler jeg å laste ned en driver for den stikka om det finnes. Kjører X45 HOTAS system og er storfornøyd anbefales på det sterkeste. den koster nå 800 på komplett.no den nyeste modellen X52 koster da 1200, og ser ut som noe fra et romskip... Siter
Gjest Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Trenger da ikke kjøpe ny stikke for å få til noe sånt. Christian, du har PM. Siter
Christian Sager Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 her snakker vi om saitex X45 ja. skulle gjerne ha satt push to talk på stikka, da det er mer enn nok å gjøre på feks approach. men doreløpig er dette mislykka. Børge, takker;) men jeg får det ikke til. hehe Siter
Leif Kristiansen Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 mener du kan assigne en button på stikka via FSUIPC under Button. Siter
Gjest Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Såvidt jeg vet krever denne funksjonen at du har kjøpt/registrert din FSUIPC. I tidligere versjoner, før Dawson innførte registrering, var dette fritt tilgjengelig. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Ja, det stemmer Christian. Dersom du har kjøpt "nøkkelen" til FSUIPC så får du tilgang til en rekke nye funksjoner, bl.a. å tilegne kommandoer til stikka eller keyboardet. Dette gjelder også kommandoer som ikke er default i simmen. Jeg har venstre pekefingerknapp på min CH-yoke som PTT og det fungerer glimrende og nå som jeg har ATC i headsettet og andre flylyder i høytalerne er det "bærre lækkert" Siter
Christian Sager Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Takker for hjelpen. nå var det fikset takk for praten Børge! Siter
Gjest Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Bare hyggelig. Flott at du fikk det til å funke . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.