Håkon Aarøen Skrevet 15. august 2000 Skrevet 15. august 2000 Heisann! Er klar over at dette er noget off-topic, men siden d er så mange dyktige datakjennere her så drister jeg meg til å spørre! Lasta ned Internet Explorer 5.5 her om dagen og har oppdaget et utrolig irriterende problem. Hver gang jeg høyreklikker på en link og skal velge "Open in new window" så blir dette nye alltid lite.. altså d fyller ikke hele skjermen, noe det gjorde i IE 5.0.. er det en bug, eller er d kommet nye innstillingsmuligheter for "Open in new window"-funksjonen? Noen som vet? mvh Håkon ------------------ Håkon Brekke Aarøen (Keyboards, Hammond B3, Fender Rhodes) haakon@ringnett.no Siter
Svein Olufsen Skrevet 15. august 2000 Skrevet 15. august 2000 Heisann! Gi vinduet den størrelsen du vil at det skal ha, lukk ALLE andre IE vinduer og lukk så det vinduet du endret størrelse på. Start så IE på nytt, og prøv så Open In New Window på en eller annen link. Det virker hos meg. MVH Svein Siter
Håkon Aarøen Skrevet 16. august 2000 Forfatter Skrevet 16. august 2000 Ahh.. takk skal du ha.. fungerer glimrende [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ Håkon Brekke Aarøen (Keyboards, Hammond B3, Fender Rhodes) haakon@ringnett.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.