Skrevet 9. desember 2004 20 år Så finnes det alltid en løsning.... [image]http://www.susuman.com/album/bruskov/images/072.jpg[/image]
Skrevet 9. desember 2004 20 år Hehehe Kjempeflott karnapp!!. For å være ærlig er det ingenting som kunne gjøre det huset styggere enn det var så...
Skrevet 9. desember 2004 20 år Lurer på hvordan jeg skulle formulert byggemeldingen ovenfor naboene mine. Hadde vært helt rått å kunne montert et slik FS rom
Skrevet 9. desember 2004 20 år Tror du virkelig trege hedmarkinger hadde godtatt en slik bygning som nabo?
Skrevet 9. desember 2004 20 år Neppe Hvis jeg hadde satt opp en låve rundt så hadde jeg garantert fått lov Eller hvis jeg malte den i ku-kamo Vi får vel bare håpe at dem ikke pløyer opp Hamar Flyplass til åker snart
Skrevet 9. desember 2004 20 år Noen som kjenner historien bak dette bildet og denne "konstruksjonen" ? -Morten-
Skrevet 9. desember 2004 20 år Ser ganske så russisk ut, både flyet og bygningen. Kanskje et skolebygg? VK 1 pilot
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.