Skrevet 7. desember 2004 20 år Er ute å leter etter en font nå.. [image]http://img.photobucket.com/albums/v235/simen/sasbraathens.jpg[/image] Hvilken font er dette? Håper noen kan hjelpe!
Skrevet 7. desember 2004 20 år Forfatter Hvor kan jeg laste den ned? Edit: Fant det ut nå, får se om jeg kjøper den
Skrevet 8. desember 2004 20 år Om du har Photoshop, trenger du nok ikke å kjøpe fonten. Jeg har nemlig laget en liten pakke med SAS Braathens-logoen, "Ingeborg Eriksdatter" og "LN-TUA"-teksten. Alt er i Adobe Illustrator-format, og du kan laste det ned her. (1,17MB) PS! Fargene blir litt for lyse når du åpner filene i Photoshop, derfor har jeg lagt ved et lite tekstdokument med de riktige fargekodene.
Skrevet 8. desember 2004 20 år Forfatter Om du har Photoshop, trenger du nok ikke å kjøpe fonten. Jeg har nemlig laget en liten pakke med SAS Braathens-logoen, "Ingeborg Eriksdatter" og "LN-TUA"-teksten. Alt er i Adobe Illustrator-format, og du kan laste det ned her. (1,17MB) PS! Fargene blir litt for lyse når du åpner filene i Photoshop, derfor har jeg lagt ved et lite tekstdokument med de riktige fargekodene. Tusen hjertelig, genialt!
Skrevet 8. desember 2004 20 år Noen som vet hva fonten til sas er da? Det er den samme som jeg skrev over, det er den som er SAS sin. Braathens brukte orginalt "Denmark" før de ble SAS Braathens.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.