Posted December 7, 200420 yr Hva er det med denne "fly smart" designen til Norwegian. Er den fiktiv den som ligger i fil biblioteket. Finner ikke noe om denne på Norwegian sine sider!!
December 7, 200420 yr KKR (tror jeg det var) er ett nytt norwegianfly. Det skal lakkeres helt om til de ekte morwegianfargene men i mellomtiden har de bare skrevet Norwegian og "Fly Smart" som er "mottoet" til Norwegian
December 7, 200420 yr Author thx Vi har med en "wannebe light" å gjøre altså Håper den kler seg til fest i riktige farger så snart som mulig, for slik den er i dag er den ikke pen å se på
December 7, 200420 yr thx Vi har med en "wannebe light" å gjøre altså Håper den kler seg til fest i riktige farger så snart som mulig, for slik den er i dag er den ikke pen å se på Synes ikkje den er så verst eg då.....
December 8, 200420 yr Tampongfarger takk! Men jeg synes Norwegian-flyene er pene jeg. KKR er heller ikke så ille.