Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette innlegget gjelder altså det nye spillet "Airport".

Jeg har spillt det en stund, men selv om jeg får veldig mange flykontrakter så kommer ikke flyene i det hele tatt! Bare en gang fikk jeg noen fly dit, og da kom alle som skulle i et par dager, og så sluttet det brått!

Er det noen som har en løsning på problemet?

Jeg har nemlig blitt lei av å vente på fly...

Vennlig hilsen

Morten N. Pettersen

Skrevet

Du må være sikker på at du har alt som trengs på flyplassen din??

Og ikke forandre så mange av runway slottsene som flyene foreslår.

mvh Morten

Skrevet

Hei Morten!!!

Vet du hva? jeg hadde samme problem så var jeg på en innternett side og leste hvordan man fikk fly

først må du følge instruksene!!

da kommer det '' you have to build a terminal or a cargo bulding!

da pleier jeg å ta terminal ( man tjener mer på det ) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

så følger du instruksene til det kommer you must build a firestation!

så lager du en politistajon også for sikkerhets skyld!

så må du lage taxiway til planestand ( jeg pleier å lage 15-20 planestand )hehe [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

så må du lage nok busstations og taxirank så hvis du tar prisene på alt sammen skikkelig dyrt så kommer det faktisk mange fly!!

selv om etterpå blir CUSTOMER UNHAPPY men det bryr ikke jeg meg om!!

så om noen år tjener du mange 100 millioner!

også når det kommer sånn rød grie da tar du imot kontrakten!

eller noen ganger så lander den der så går den tilbake!!!! [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

hvis det ikke virker NÅ kan du maile meg på h_mainshit@hotmail.com eller skrive her!!!!!!!!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Skrevet

Husk at tiden går fort og at det ikke er plass til alle flyene på den korte tiden. Jeg tror at bare noen få (ca 10%) av flyene kommer til flyplassen, men husk at dette spillet egentlig er gammelt (PC Best Buy

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...