Skrevet 2. desember 2004 20 år Burde være en større straff enn bare 6 måneder fengsel! Burde bli lagt inn på sykehus:p
Skrevet 2. desember 2004 20 år Forfatter va jo det. Han mesta jo jobben og ble ydmykt offentlig ekke det straff nok? også i tilleg få ett halvt års fengsel?
Skrevet 2. desember 2004 20 år Er det du som svarer alltid til mine komentarer? hehe, jo jeg tulla bare, men tenk om alle de uskyldige civile hadde mistet livet pga han mannen. Han burde ha mer vett.
Skrevet 2. desember 2004 20 år Er man nå full hvis man har mer en det dobbelte av lovlig promille? Hvor gammel var denne kapteien? 3år? Eller ar promillegrenssen i England alvorlig høy? Til tider kan VG være en stor gass-ballong! Irriterende. Men dette er en alvorlig sak. Piloter bør være påpasselig med at slike situasjoner ikke skjer . Ta sine forhåndsregler om festing dagen før jobb. Det er noe som jeg tror folk flest gjør. Bruker dere å feste dagen før jobb? søndag?
Skrevet 2. desember 2004 20 år Forfatter Epsen går ut fra du så at mannen var 51år og promille grensen i Engald for og kjøre bil er 0.8?
Skrevet 2. desember 2004 20 år Blir litt vanskelig å ta flyet inn på en avkjørsel for å kaste opp da..
Skrevet 2. desember 2004 20 år Blir litt vanskelig å ta flyet inn på en avkjørsel for å kaste opp da.. Ironi min venn (somaldrihartidtilåfåthrottlensinfikset!)
Skrevet 2. desember 2004 20 år Blir litt vanskelig å ta flyet inn på en avkjørsel for å kaste opp da.. Er vel snart på tide det blir opprettet egne holdings for BA så de eventellt kjøre av på om hangover'n skulle ta overhånd
Skrevet 3. desember 2004 20 år Står det på chartene: HH (Hangover Holding), only for aircrafts registred as a BA aircraft. (Booz Airliner)
Skrevet 3. desember 2004 20 år Haha! Den var [sensureeert] meg god! HH du liksom We are holding at the common "Hangover Holding Point"... synes jeg hører den for meg... then SAUNA and PARTY intersection
Skrevet 3. desember 2004 20 år Står det på chartene: HH (Hangover Holding), only for aircrafts registred as a BA aircraft. (Booz Airliner)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.