Skrevet 2. desember 2004 20 år Hvorfor har alltid konspirasjons-siter så dårlig webdesign? Minner jo om ting jeg laget i Netscape composer i 1996.
Skrevet 2. desember 2004 20 år Er det noen som har lest igjennom denne siden? Den motbeviste jo faktiske en konspirasjonsteori...
Skrevet 2. desember 2004 20 år Er redd det var mer intelligent liv i toasten jeg spiste akkurat, enn blant disse tullingene med sine konspirasjonssider til sammen....
Skrevet 2. desember 2004 20 år Siden det sikkert bare er 1% av nettets brukere som vet et eller annet om webdesign, så er det antagelig bare 1% av disse igjen som har bra smak! Derfor er det ikke rart at disse gale konspirasjonsmenneskene har stygge sider, da ingen iallefall vil hjelpe dem med layouten
Skrevet 2. desember 2004 20 år Fatter ikke hva som får enkelte her til å fortsatt bli usikker av disse konspirasjonsteoriene? - Hvor ble det av flyene? - Hvor ble det av WTC? - 9/11 satt jeg meg ned på formiddagen, satte på tv, switchet over på cnn, var vitne til direktesendingen av det andre flykrasjet, live fra et helikopter. Var det hele et slags hologram som fløy inn i WTC? Eller en filmsekvens laget over flere måneder satt ut i livet av cnn? Nei.. Folk synes det er spennende å lese konspirasjonsterorier uansett hvor dumt enkekte teorier faktisk er. De store ordene gjør folk blinde og ukritiske, og plutselig har vi har en "troende". Thats how brainwashing works
Skrevet 2. desember 2004 20 år Det er jo fortsatt de som tror at mennesker aldri har vært i verdensrommet...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.