Glenn Bjørlo Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Hei! Nå er det over et år siden sist jeg var aktiv med FS. Jeg fløy en del på nettet og hadde relativt god kontroll. Problemet nå er at jeg ikke er oppdatert på noe av det som har skjedd siste året og trenger litt fill-in. Hva trenger jeg nå for å fly online? Har SB, men vet ikke om det er riktig versjon. Har RW, men vet ikke om denne er utdatert eller byttet ut med finere vare. Vil også ha litt info om AI-ruter og -fly. Hva trenger jeg? På forhånd takk. Siter
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Hvor har du så vært det siste året da? Ikke mye nytt å SB fronten skal jeg love deg, men om jeg ikke tar vann over hodet nå så kan jeg vel si at vi nærmerer oss snaaaaaart, en release av SB3. SB sin hjemmeside, kan jo sjekke ut litt der. Nå bruker vi SB host, for å få dette til å fungere i FS04, men dette er du vel kjent med? Og AVC til voice. Går du her får du en grei oversikt over det du trenger nå til Vatsim. AI-ruter har jeg ikke peiling på i det hele tatt (flyr kun online jeg ). Så der må nok noen andre steppe inn.. Lykke til å velkommen tilbake BTW. Vi venter også igrunn på at VATSIM skal godkjenne FSinn . Et annet program for å fly online, jeg er ikke kjent med det enda. Gleder meg til å se hvordan det blir opp mot SB3. Siter
Håkon Aarøen Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Jeg har ikke flydd siden FS98 etter at stikka mi knakk under en litt spenstig nestigning med påfølgende krapp sving på ENHV..... er det noe nytt som har skjedd som jeg bør laste ned og sånn? Scenerys, adventures? Siter
Steinar Grindstein Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Håkon! Svaret på ditt spørsmål er et ubetinget JA! Siste versjon av NA er jo en selvfølge. Tenker du å bruke noen kroner på Payware, så er Lago sitt Nord og Sør scandinavia mesh en må ha. Siter
Glenn Bjørlo Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Skrevet 1. desember 2004 Er SB 2.3 (b5) siste versjon ennå? Siter
T. Paulsen Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Er SB 2.3 (b5) siste versjon ennå? Enda flere som reagerer her ja.. Les denne tråden Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.