Ståle Andre Ustad Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 takk for turen da folkens fint med så mye traffikk for ATC og også måtte jeg jo ta ENBD og ENOS så dette var stas. Håper på en ny sånn tur i nærmeste fremtid, go'jul a folkens! Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Takk for turen, og god ATC service. Var veldig hyggelig. I VSB arrangerer vi en gang i blant både VATSIM og MP turer, så stay tuned! Siter
Martin Svarstad Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Ja, fin tur. Gjør gjerne det en gang til i jula *hint hint* Men som sagt måtte jeg hente mormor i Horten, så turen endte i Røros. Der fikk jeg motorstopp på høyre motor omrent på FL200 og circle'a ned til 7000 fot der jeg fikk both engines down, på det tidspunktet måtte jeg selvsagt si ifra om katastrofen (som skyltes en lea-laus co-pilot som tilfeldigvis kom nær begge engine cut knappene, med 5 min mellomrom ) Og piloten ble litt stressa da han så at ferja skulle gå om nøyaktig 7 min, og tok en venstre sving for å intercepte den sydvente rullebanen, med høyre arm på stikka og venstre halveis inni dress jakka. Gears down på 5000 fot da hadde vi bremsa ned med speedbrakes fra 36000 fot, så den lyden hadde vi blitt vant til... og da slipset satt på plass, var vi 200 fot over bakken og alarmene ulte om too low og pull up og piloten ikke visste hva han skulle gjøre for å få opp farten, så han plutselig en spak som var nede som ikke skulle være nede, men da han fikk dratt den opp var allerede flyet på bakken og kaffen lå på bordet. Da slo han opp i boka si for å sjekke hva "stall" betydde... Ellers hadde han en fin tur, og bestemora i baksetet satt forsatt å skravla, så en god jul var det allikevel Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Hehe Bestemoren som ikke kunne svømme ja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.