Martin Svarstad Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 tx boys, nå har jeg bestilt den, gleder meg som et lite barn Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 [color:"blue"]Legger til: Til de som ikke har skjønt det er dette altså morgenen på JULAFTEN, 24.12.04. Klokken 0930. [/color] Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Okay! Bodø Kontroll logger på når vedkomende har fått somla seg opp fra senga Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 Som må være senest 0930. Siter
Martin Svarstad Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det er jo juleaften for serrrr. Hvem er det som ikke klarer å stå opp på juleaften??????? I fjord stod jeg opp 8 for å rekke donald og mikke's super show , det er jul det Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 hmmm er ikke sikker på om jeg heller skal fly... neh blir nok ATC... men hvorfor kan ikke bare allesammen registrere seg på IVAO og fly der? er jo så enkelt pluss at det er et bedre ATC program der Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Eller VATSIM hvor de mest erfarne ATC'ene sitter! www.vatsim.net *Rekrutererekrutere* Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Egentlig er det for at alle skal føle seg velkommne. De som driver på med VATSIM kan godt komme der, og det koster ikke en halv kalori for nybegynnere å stille opp. Bare å skrive vnas.hopto.org som IP, og BRA*** (eller annet) i Name Siter
Åge Storli Berg Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Det er jo juleaften for serrrr. Hvem er det som ikke klarer å stå opp på juleaften??????? I fjord stod jeg opp 8 for å rekke donald og mikke's super show , det er jul det Ja, det kan du banne på! Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 ENEV DCT PIKOX UZ202 STO UM609 BNN UZ103 MERAK UZ101 TGA UM609 MES STAR ENGM er hovedflightplan. Møt opp senest 09:30. Vi tar av med ca 2 min mellomrom. ATC styrer dette, men vi skal IKKE fly oppi hverandre. Realisme... Boeing 737 NG eller classic. Gjerne noen som tar bilder. Hilsen meg Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 2 min mellomrom var da mye... Her er min prosedyre: ett fly liner opp. får takeoff tilatelse... ved rolling får det andre som står på hold beskjed om å taxe ut på rullebanen MEN IKKE ta av. Så... Når det flyet som først tok av, egenmtlig skal kontakte Apporach... så får det som står på bakken beskjed om å ta av... Siter
Martin Svarstad Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Her er min prosedyre: Første fly line'er opp, for take off clearance ruller først sagte mens flyet bak line'er opp. Når første fly sier "full throttle" gir det automatisk t/o clrs til det andre flyet... hæ? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 høh? jeg kan å ha separasjon mellom flyene... tro du meg Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 Ja, men jeg er redd det ender med at noen er smarte nok til å forsøke formasjonsflyvning. I så fall kan de fly for seg selv til en anne flyplass... Siter
Martin Meyer Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Enig med Per-Kristian sin prosedyre. Jeg kan ta bilder om det er ønske om det. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Enig med Per-Kristian sin prosedyre. Jeg kan ta bilder om det er ønske om det. faktisk så er det slik det blir gjort... (Hvertfall av ATCen i FS) Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 jeg kan være ENOS, som jeg sa på forrige tråd Da kommer ikke jeg Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Selvom dere har en krangel på gang så må du ikke være så barnslig at du tar på deg et opplegg, og ikke stiller. Da har vi ikke ATC, men kunne hatt det. Du okkuperte jo jobben... Bare tipper at det er en krangel... Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Selvom dere har en krangel på gang så må du ikke være så barnslig at du tar på deg et opplegg, og ikke stiller. Da har vi ikke ATC, men kunne hatt det. Du okkuperte jo jobben... Bare tipper at det er en krangel... seff skal jeg værra ATC.... Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Sry, tenkte feil Trodde BFP skulle være ATC et sted Nei, da er det ikke farlig... Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 hei dere Noen som her vet om hvorfor det ikke går at komme ind på www.vbraa.com . Gledelig jul og på gjenkikk i morra Mvh Ivar Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Siden er oppe i løpet av morgendagen. Vi beklager på det sterkeste at den er i uorden. God jul! Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Lille Julaften i 30 min til nå: Vi møter til avtalt tidpunkt, og blir enige om FL og ruter der. Hvis det er mulig så møt gjerne 09:00. God jul! Siter
Werner Rafteseth Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 God Jul alle sammen! Opp kl. 8:30 i morra da, koke en kaffe og lage litt frokost Gleder meg Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Gleder meg osse.Blir helt sikkert en god dag. Natta,-ses om nogen timer på Evenes... Mvh Ivar Ps glad for at VBRAA siden kommer opp snart. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 07:43 er klokken nå...litt tid til å spise frokost Siter
Martin Svarstad Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Frokost må vi ha, men det blir nok noen tegnefilmer og Holder på å logge meg inn nå, greit å ha litt backup tid hvis noe går galt. Vi snakkes om et kvarter EDIT: Sorry gutta, må hente Mormor i Horten... Hvis det er mulig kan jeg bli med til trondheim eller noe sånt? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Du mener at du flyr til Trondheim? NEI! Det er ikke lov! Det er en grunn til at Gardermoen er destinasjon! MAKAN! Hehe, Selvsagt kan du det! Om du bare vil i luften før du lander, eller starter i Kina, samme det! God jul! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.