Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, julaften, dvs. julemorgen blir det arrangert en flight med VSB. (Virtual SAS/Braathens) Oppmøte klokken 09:30 på Evenes, og flighten går til Gardermoen. Vi flyr 737 i Braathens paint. De som er interessert kan ta kontakt på joddle_bra691@msn.com og melde seg på.

Alle er selvsagt velkommne, og SAS/Braathens piloter (de som er med i VSB) flyr med BRA (og deres ID)

I sammenheng med dette lurer jeg på om det er noen noenlunde rutinerte ATC`s som kunne tenke seg å sitte på mp for et par timer? Vi trenger i hvertfall for ENBD_V_CTR og ENOS_V_CTR. Voice og text. Hvis vi blir mange bruker vi vnas.hopto.org hvis det er ok (?).

Velkommen! www.vbraa.com

Skrevet

hvis jeg får skaffa meg nytt skjermkort, headset mer RAM og ikke minst får gjort noe med denne pcen her for den vil ikke logge seg på mp..... vet ikke hvorfor... men hvis alt går etter planen kommer jeg nokså garantert... men da må det være på morgenen... hehe ""

Skrevet

Høres bra ut. PKJ, jeg vet at du også sitter på VATSIM så regner med du gjør det bra. Ståle, vet ikke hvordan det er med deg, men har du kart, opererer med SID/STARS og vet hvordan en ekte ATC er, så er det bare å komme ""

Vel, oppmøte ser ut til å bli OK likevel? ""

I tillegg er vi nok omtrent 3-4 fra før.

Skrevet

Er det snakk om mp eller vatsim her? ""

Eg kan kansje være Bodo Control med mindre jeg har fått Student sert tilbake på VATSIM

Hvis vi snakker om vatsim skal du se lenge etter å sitte ctr "" Du får bare student rating tilbake, og upgrade like etter suspansjon er usansynlig

Skrevet

Eg kan kansje være Bodo Control med mindre jeg har fått Student sert tilbake på VATSIM

Hvis vi snakker om vatsim skal du se lenge etter å sitte ctr "" Du får bare student rating tilbake, og upgrade like etter suspansjon er usansynlig

Han sier at han kan være Bodø ctr på MP hvis han ikke har fått student rating tilbake. Hvis han får det er han på Vatsim ""

Skrevet

Hehe sa aldri at jeg skulle være Bodo ctr på VATSIM! 13desember får jeg lov og starte training og Jan Kristiansen sier at han har stor tro på t jeg får Student sert tilbake før jul

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...