Joachim Skjønberg Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Hallo, julaften, dvs. julemorgen blir det arrangert en flight med VSB. (Virtual SAS/Braathens) Oppmøte klokken 09:30 på Evenes, og flighten går til Gardermoen. Vi flyr 737 i Braathens paint. De som er interessert kan ta kontakt på joddle_bra691@msn.com og melde seg på. Alle er selvsagt velkommne, og SAS/Braathens piloter (de som er med i VSB) flyr med BRA (og deres ID) I sammenheng med dette lurer jeg på om det er noen noenlunde rutinerte ATC`s som kunne tenke seg å sitte på mp for et par timer? Vi trenger i hvertfall for ENBD_V_CTR og ENOS_V_CTR. Voice og text. Hvis vi blir mange bruker vi vnas.hopto.org hvis det er ok (?). Velkommen! www.vbraa.com Siter
Aleksander Rønning Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Tror ikke du kan regne med så stort oppmøte. Siter
Stian Kolrud Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 hvis jeg får skaffa meg nytt skjermkort, headset mer RAM og ikke minst får gjort noe med denne pcen her for den vil ikke logge seg på mp..... vet ikke hvorfor... men hvis alt går etter planen kommer jeg nokså garantert... men da må det være på morgenen... hehe Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Eg kan kansje være Bodo Control med mindre jeg har fått Student sert tilbake på VATSIM Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Høres bra ut. PKJ, jeg vet at du også sitter på VATSIM så regner med du gjør det bra. Ståle, vet ikke hvordan det er med deg, men har du kart, opererer med SID/STARS og vet hvordan en ekte ATC er, så er det bare å komme Vel, oppmøte ser ut til å bli OK likevel? I tillegg er vi nok omtrent 3-4 fra før. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 jeg har lest communication guiden fra vateud 8 ganger også fikk 13 rett på atc-prøven! DOH! ett påeng unna atc på vatsim Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Hehe, høres bra ut det Jeg bestemmer ikke hvem som er ATC, og hadde du 13 sist, får du sannsynligvis høyere score hvis du prøver igjen, så ENOS er booket. Noen som har lyst å sitte ENTR? Siter
Rune Kalleberg Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg skal nok fly ja.. men ikke på nettet Tar med pc og stikke på juleferie antageligvis, men har ikke med meg internettet Samt fly med modem er ikke helt optimalt... og DYYYYYRT! Kanskje jeg tar meg den turen i Single Player Siter
Daniel Eliassen Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Er det snakk om mp eller vatsim her? Eg kan kansje være Bodo Control med mindre jeg har fått Student sert tilbake på VATSIM Hvis vi snakker om vatsim skal du se lenge etter å sitte ctr Du får bare student rating tilbake, og upgrade like etter suspansjon er usansynlig Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Er det snakk om mp eller vatsim her? Eg kan kansje være Bodo Control med mindre jeg har fått Student sert tilbake på VATSIM Hvis vi snakker om vatsim skal du se lenge etter å sitte ctr Du får bare student rating tilbake, og upgrade like etter suspansjon er usansynlig Han sier at han kan være Bodø ctr på MP hvis han ikke har fått student rating tilbake. Hvis han får det er han på Vatsim Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Kunne vært ENGM men er desverre borte. Men hvis det blir i en annen ferie så blir jeg sikkert med... lærer nye ting for hver eneste gang jeg er atc... noen som vet hvor det finnes slike manualer som det er snakket om over? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Er det snakk om mp eller vatsim her? Eg kan kansje være Bodo Control med mindre jeg har fått Student sert tilbake på VATSIM Hvis vi snakker om vatsim skal du se lenge etter å sitte ctr Du får bare student rating tilbake, og upgrade like etter suspansjon er usansynlig Hehe sa aldri at jeg skulle være Bodo ctr på VATSIM! 13desember får jeg lov og starte training og Jan Kristiansen sier at han har stor tro på t jeg får Student sert tilbake før jul Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.