Peter Nørkjær Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Hejsa. På onsdag den 24. november, er det blevet tid til, at jeg skal opgraderes fra STU til STU+. [color:"red"]Derfor er det på tide med en Senior Student test![/color] Dette sker efter 1225 dage som STU. Men dog har over 3 år heraf været som inaktiv ATC. Derfor håber jeg, at mange af Jer norske piloter vil tage en tur sydover på onsdag til København, hvor jeg vil sidde som Copenhagen Approach fra klokken 20 (lokal tid). Nu er det naturligvis ikke kun nordmænd der er velkommen. Næ Jer danskere og svenskere som læser med, håber jeg såsandlig også kommer forbi. Men I behøver naturligvis ikke flyve til/fra Norge. Ja det gør nordmændene vel heller ikke... [color:"blue"]Så tag en pause fra kedeligt TV på onsdag og besøg Wonderful Copenhagen! ONSDAG - Kl. 20 (lokal) - vatsim [/color] /Peter Siter
Peter Nørkjær Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 /Hej Gutter. Så er det om to timer, at I er mere end velkommen i Wonderful Copenhagen [image]http://noerkjaer.com/fly/download/sva.gif[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.