Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann,

da har jeg vært i besittelse av en jubileumsbillett fra Widerøes vel over 4 mnd, så nå var det på tide å bruke den.

Alternativet var å reise til Oslo, men etter mangel på bopell der så ble Bodø et naturlig valg.

Billettene er bestillt og hentes i morgen på Værnes, kommer til Bodø utpå fredagsmorgenen å reiser tilbake søndags ettermiddag.

Børge vil være min vert under oppholdet, og det er jo selvfølgelig en naturlig ting å delta på juleavsluttningen for FS folka i Nord! ""

Gleder meg noe helt sinnsykt, håper jeg får med meg mye flott der oppe i nord, setter iallefall flymuseet som et mål.

Skal iløpet av morgendagen ta kontakt med noen smarte hoder i Widerøes for å høre om cockpit tur er mulig, noe jeg tenker skal gå i orden.

Håper å se så mange simmere som mulig iløpet av helgen! ""

Skrevet

Grrrr!

Trur dere ikke at Ivar klarte å røpe den størte bomba jeg skulle slippe på forumet i mårra en dag før tida ""

Neida Ivar, du har selvfølgelig din fulle rett til å anongsere din egen tur til Bodø selv.

Skrevet
  • Forfatter
Grrrr!

Trur dere ikke at Ivar klarte å røpe den størte bomba jeg skulle slippe på forumet i mårra en dag før tida ""

Neida Ivar, du har selvfølgelig din fulle rett til å anongsere din egen tur til Bodø selv.

Hehe, hadde du sagt i fra tidligere så skulle du fått kjøpt eneretten på å annonsere turen min.. ""

Skrevet
  • Forfatter

Jess, da var jeg endelig kommet meg hjem fra byen etter en meget lang kveld! Men meget artig, litt spennende er det bare at flyet går om 5 timer, å jeg har ennå ikke pakket.

Får se hvor mye søvn det blir på meg i natt, å hvor livlig jeg blir i morgen. ""

Men en ting er iallefall sikkert, ser virkelig fram til Bodø besøket! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …