Carl Hammarlund Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hallå! Har tidigare flugit endel på VATSIM, men når jeg skulle koble meg opp nå i helgen fikk jeg plutselig ikke AVC-Tuner til å virke. Får en feilmelding "Runtime Error". En bekjent som har samme version av AVC-tuner (den seneste) har akkurat det samme problemet. Er det flere derute som har dette også? Hva kan va feil? Takknemlig for alle tips og råd! Hilsen Carl Hammarlund Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Har samme problemet jeg? Siter
Martin Svarstad Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Det har kommet en oppdatering\\ny versjon, som kom for en månedes tid sia tror jeg. Last den ned fra hjemme siden til avc. Siter
Oscar Florian Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Det har kommet en oppdatering\\ny versjon, som kom for en månedes tid sia tror jeg. Last den ned fra hjemme siden til avc. har lastet den ned, men det hjelper ikke Siter
Carl Hammarlund Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Samme sak her. Prøvd laste hem både den nye versionen, og den forrige, men får nå samme feil. Gikk så langt att jeg t.o.m ominstallerte windows (hvis det var noen oppdateringer som øde la) men problemet er det samme. Jeg synes vi bør sende en mail til programererne og spørre de. Så synes jeg vi poster en notis her igjen når vi fått svar. Jeg sender ett mail med en gang! /Carl Siter
Carl Hammarlund Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Fick svar fra Simulation Harware (Som har gjort AVC-tuner). De forklaret att det oppstått noe problem hos en av serverne sine. De ska ordne en ny version av AVC-tuner under denne/neste uke og legge den ut for nedlasting. Får se om det løser saken. Siter
Oscar Florian Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 AVC Tuner er oppe å fungerer nå som den skal Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.