Skrevet 20. november 2004 20 år når jeg prøver å starte AVCTuner så får jeg dette her --> Runtime Error! Program:...atSim Software\\Advanced Voice Client Tuner\\AVC Tuner.exe This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application`s support team for more information. Hva er det som jeg mangler eller som er galt?
Skrevet 20. november 2004 20 år Forfatter okay jeg ikke akkurat en reser i engelsk er det noen som kan oversette det jeg skrev til engelsk, så kan jeg sende det til Simulation Hardware å se om jeg får noe svar der.
Skrevet 21. november 2004 20 år Hei Oscar Jeg har søgt lidt rundt og kommer frem til følgende forklaring: Du får RUNTIME ERROR når du forsøger at starte din AVC Tuner opp, fordi tuneren ikke kan åbne den aktuelle nettside.(Unavailable).Tuneren bliver forvirret og crasher. Grunden til dette er at hver gang du starter AVC opp checker den automatisk for updates, og også updates til Freqdb.Nogle har oplevet at den pludselig virker igen, men nu dukker nogle Pop-ups opp ??????. Lidt underligt ikke..! Håber dette er lidt af et svar du kan bruge.Som sagt er det sammenstykket af hvad jeg har læst mig frem til. Good luck Regards Ivar Rasmussen
Skrevet 21. november 2004 20 år Forfatter glemte å si det! Jeg har samme problem med ATC Radar Screen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.