Ronny Nilsen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Er det noen programmer som er å anbefalle sammen med FS2004 når multiplayer sesion skal bruke? og hva de forskjellige programmer er til! Ronny Siter
Johnny Svensson Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Du trenger ingen programmer for å være med på multiplayer. Men hva mente du egentlig med dette? "anbefalle sammen med FS2004 når multiplayer sesion skal bruke?" Neste gang du har tenkt å skrive et innlegg så se igjennom det før du trykker send...... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Han mente nok akkurat det han skrev. F.eks. roger wilco kan du bruke på multiplayer serveren vis du har mic. da kan du snakke med de andre dersom de har mic Siter
Ronny Nilsen Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Hei Johnny. Det er synd at det er noen som prøver og fratar andre, noe av lysten til å drive med en av de hobbyer som du liker. Ett enkelt spørsmål som blir besvart på en slik flåsette måte fratar andre lysten til og hendvende seg på forumet. Det skal vel ikke så mye til for å tenke gjennom hva man svarer, Husk det finnes ingen dumme spørsmål bare en masse dumme svar. Ronny OBS dette er lest igjennom før det ble sendt! Siter
Johnny Svensson Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ja det er trist..... Så jeg vil bare beklage at jeg ikke skjønte helt hva du var ute etter.... For jeg skjønner ikke hva du mener her: "Er det noen programmer som er å anbefalle sammen med FS2004 når multiplayer sesion skal bruke? og hva de forskjellige programmer er til!" For meg så virka det som om du lurte på om du trengte noen programmer for å være med på multiplayer..... Så jeg beklager igjen..... Siter
Ronny Nilsen Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Det er helt i orden ha en fortsatt god dag Mvh Ronny Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.