Karl Mathias Moberg Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Til alle dere som sier at man skal lese manualer o.l. JEG HAR GJORT DET! Jeg har et problem. Når jeg har logget meg på ASRC er skjermen sort!! Jeg har ingen flyplasser!! TRENGER HJELP RASKT!!! I den manualen jeg fant i filbibliotket står det noe om vACCNORWAY!? Hvor finner jeg den Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 hvor finner jeg sector filer da!? Siter
Daniel Eliassen Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Scandinavia: http://www.vaccsca.org/uploads/SCA_1.5.zip Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 TUUUUUUUUUUUUUUUUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da venter jeg bare på instruktøren min! Så blir det en ATC til på VATSIM Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 27 stk smileys i en tråd--- på tre poster-... ,¨være rekord!. fw Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.