Timmy Brandt Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 http://djay.myftp.org/div/flightsim/stiffdrinkneeded.jpg Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Tror ikke jeg hadde likt å se det under en flight nei Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 15. november 2004 Premium Medlem Skrevet 15. november 2004 Auda! Hva er historien bak dette bildet?.... Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Ville ikkje stått der dei manglande delane landa nei.... Siter
Einar Kristiansen Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Åj,mon tro om det er noen som har prøvd å "overklokke" motoren? Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Mekaniker som får seg en på rævva Siter
Aleksander Rønning Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Tøft! Får jo studert motoren ganske nærme da! Siter
Martin Foss Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 "Og hvis noen av våre passasjerer på venstre side av flyet lurer på hvordan en flymotor ser ut inni, Ber vi dere se ut på venstre motor" Siter
Gjest Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 ser stygt ut, men veldig ufarlig. motoren vil nok virke likegodt og henge like godt festet selv om det mangler noen deksler. men har noen flyskrekk så er det vel litt "dramatisk" vil jeg tro. Jan Roar Rød Siter
Morten B. Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Kunne ha vært farlig .. Spørs liksom hvor det dekslet havnet etter at det løsnet .. Hadde det dratt inn i høyde/sideroret kunne det fått uante følger .. Men, slik som det er nå, så burde det ikke være så farlig, nei :-) -Morten- Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 NTSB-rapporten Et bilde til Mer info Info fra et forum Enda mer info Det burde mette nysgjerrige hjerner... Edit: Fra rapporten: Preliminary examination of the airplane revealed both sides of the left engine cowling were separated, the left engine pylon was bent up, aft, and inboard; and the left wing slat outboard of the engine nacelle displayed an approximate 12-inch area with dent and puncture damage. ..så helt ufarlig var det nok ikke... ...men det er ikke første gangen det har skjedd heller... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.