Skrevet 9. november 2004 20 år Se på denne Joysticken, er det noen som har denne "lysende" joysticken??
Skrevet 9. november 2004 20 år Forfatter På Elkjøp koster denne 1 295. HA HA jeg fik den for 998 på lefdal HA HA
Skrevet 9. november 2004 20 år På Elkjøp koster denne 1 295. HA HA jeg fik den for 998 på lefdal HA HA HAHAHAHHAHAH
Skrevet 9. november 2004 20 år Forfatter ja den er noe av de beste joystickene jeg har hat utenom CH! Hahahaha
Skrevet 9. november 2004 20 år Så ganske digg ut på Elkjøp da. Hva bruker du FIRE-knappen til da? Under et lokk den . Går vel ikke an å skyte i FS
Skrevet 9. november 2004 20 år Ingen som sier at man må skyte med den. Den kan du assigne til akkurat hva du vil i menyen i FS.
Skrevet 9. november 2004 20 år Forfatter Så ganske digg ut på Elkjøp da. Hva bruker du FIRE-knappen til da? Under et lokk den . Går vel ikke an å skyte i FS Nei men den er vel ikke akurat lagd til fs heller men man kan programere den til mye annet som tailhook og sånne ting
Skrevet 9. november 2004 20 år Den lysende joysticken er ikke sluppet enda, men kommer vel sånn cirka i disse dager etter hva Saitek har sagt. Når den kommer i butikkene i Norge vet jeg ikke..
Skrevet 9. november 2004 20 år innlegget som ble slettet haha.. moddis gikk fem på ser jeg... Sansen for humor er hvertfall tilstede!
Skrevet 9. november 2004 20 år På Elkjøp koster denne 1 295. HA HA jeg fik den for 998 på lefdal HA HA På komplett fikk jeg den for 725,-
Skrevet 9. november 2004 20 år På Elkjøp koster denne 1 295. HA HA jeg fik den for 998 på lefdal HA HA På komplett fikk jeg den for 725,- DÆÆÆÆÆÆÆVEN! Stor prisforskjell! Du kunna jo benytta deg av prisgarantien da, Morten
Skrevet 9. november 2004 20 år Jeg har X45 ganske lik bare uten lcd display og... vel.. litt færre lys.. Har firebutton på min og. Bruker den til reverse thrust Herlig stikke den x45, med litt vaselin på pinnen så er bevegelsene himmelske... endelig slutt på hakkete flyging
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.