Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sprø av Journalister som IKKE aner hva de snakker om, men gir utrykk for at de vet allt!!

Burde finnes en generell lov som gjør det tilatt å sette slike fjøsnisser i en gapestokk ved siden av en rullebane.... hehe

------------------

Hilsen

Kenneth G. Sørensen

VNoAF ID16

Simmer, Modellflyger, og Stuer ved WF Torp

kenso@c2i.net

Skrevet

Jeg vil fremme et forslag, der vi sender mail til vedkommende journalist som finner på å skrive uriktig "svada". Og høflig anmoder en rettelse.

Kanskje det er på tide at vi gir journalistene et hint om at vi faktisk vil ha kvalitet, ikke bare store overskrifter.

P.S jeg har et program laget av en venn, som heter mailbomber, funker med Office 2000. Bare fyll inn adresse, tittel og ANTALL, funker utmerket.

Obs! jeg vil ikke oppfordre til "spamming", men det er på tide vi kjemper tilbake mot dårlig journalistikk.

Hilsen

LN-ATR

Skrevet

Hei!

Kan bare huske aa ha sett en journalist med peiling paa hva han "skriver" om, og det er Aftenpostens Cato Guhnfeldt. Guhnfeldt har skrevet en haug med boeker ("Fornebu 9. april", "Bomb Gestapo-hovedkvarteret" osv) om bla krigen i Norge og hva vi hadde aa "stille" opp med i luften den gangen. Han vet nok hva han snakker om, flere?

Mvh Anders

Skrevet

hehe...spamme journalister.

Dere må jo huske på at gjennomsnitts-nordmannen ikke har det fjerneste begrep om hva flaps egentlig er. Det gjelder også journalister og selv om en journalist har endel peil på fly, må han skrive artikkelen lesevennlig.

Men for all del: jeg er enig i at det er mange journalister som synser for mye, og oversetter vanskelige ord/begreper så det høres helt utrolig teit ut for oss som gjerne tar oss både en og to fly-turer daglig på fs-2000.'

f.eks denne setningen:

"Det skal transportere 555 passasjerer i en forsvarlig hastighet"

Helt latterlig [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Hilsen Jonas

http://www.on.to/fs2000" TARGET=_blank>www.on.to/fs2000

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...