Skrevet 8. november 2004 20 år Det er mandag og sikkert for tidlig til å myke opp for et smil, men jeg forsøker allikevel. Sakset fra AVWEBBEN: --------------------------------------------------------- SHORT FINAL... Another Airbus story... There is a certain airline that flies Airbus A319s out of Lindberg. The following was overheard there recently... Controller: Roger [A319], turn left heading 140. A319: (No answer) Controller: [A319], Left turn, please. Now make the heading 120. Good rate, please. A319: Ah, Departure, the airplane won't let us do that. (pause) Controller: ...Right. (short pause) Controller: Would you mind putting the airplane on the radio, then? --------------------------------------------------------- Ha en fin uke, alle sammen!
Skrevet 8. november 2004 20 år Kansje jeg som er litt mandagstreg, men jeg forstod ikke helt humoren i den der
Skrevet 9. november 2004 20 år God story Olav M! Minner meg om en kommentar fra en amerikaner når selskapet hans fikk de første A320: "When I fly my Cessna I CONTROL the aircraft......when I fly the Airbus....I INFLUENCE on the aircraft....." Ikke bare bare med "the electric airliners"
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.