Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke kaller 300 mennesker over hele verden for, en anelse delig tilrettelagt passe akkurat sånn du liker det fordi det er sånn at du liker det uansett om du er svart, hvit, rød , gul eller lilla for den saks skyld eller tilogmed rosa etter en tur på gran canaria, hvor det forresten går ann å fly til med VATSIM og kanskje møte noen andre flygere på veien som har det like koselig fint behagelig søtt som en bie på ferie eller ET hjemme eller...

Sammendrag: There's no place like heaven: VATSIM ""

Once you've tried VATSIM, you WILL go ka-ching ""

VATSIM-is-my-thing... ""

Skrevet

Hello

Yeps, der findes en god og venlig server som findes her:

www.ivao.org/dk/ , og

www.ivao.org

Hvis du tenker at fly online med resten av verden syntes jeg at du skulle prøve denne linken.

Når jeg ser hvem som er online på VATSIM og IVAO er det nesten likt.Men men....een ting er sikkert, og det er at hvis du kobler dig på linken over er du online i løpet av et kvarter tenker jeg.Alle tingene du skal installere er på den danske siden, og virker upåklageligt. Det vil si at ALT ET LET AT INSTALLERE OG BRUKE. Bare set i gang, og vi møtes online i løpet av 0,0. Spørgsmål.????..si fra her og jeg vil forsøke at hjelpe dig.Jeg vil videre tilføje at alle

på IVAO er flinke til at hjelpe nye igang, når tingene tilspidser sig.Husk at alle har vert Newbies engang.Her er nogen bedre en andre,- og dem som er bedre hjelper dem som er usikre og nye,----så bare set igang.Dette virker gjør det.Gleder mig til at møte dig i lufta....eller som ATC..kanskje!!.Ha det

Regards

Ivar Rasmussen

Fly IVAO and Flightsim.no """"""""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...