Martin Flikkeshaug Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 HEi.. Finnes det en server med skikkelig mye folk? Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 kunne ikke vært mer enig! [color:"red"] vatsim [/color] Siter
Martin Svarstad Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hvis du ikke kaller 300 mennesker over hele verden for, en anelse delig tilrettelagt passe akkurat sånn du liker det fordi det er sånn at du liker det uansett om du er svart, hvit, rød , gul eller lilla for den saks skyld eller tilogmed rosa etter en tur på gran canaria, hvor det forresten går ann å fly til med VATSIM og kanskje møte noen andre flygere på veien som har det like koselig fint behagelig søtt som en bie på ferie eller ET hjemme eller... Sammendrag: There's no place like heaven: VATSIM Once you've tried VATSIM, you WILL go ka-ching VATSIM-is-my-thing... Siter
Einar Kristiansen Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Skal du fly på Vatsim sine servere så kreves det en del av deg. For more info: http://vatsim.net/ Siter
Stian Nilsen Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Tror nok han tenkte på en server som har mye folk hvor han bare kan skrive inn ip adressa slik som fs.no serveren.. Gå på gamezone du, tror det er noen servere der (Var iværtfall det når jeg spilte fs98) Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (Var iværtfall det når jeg spilte fs98) Stian da!! Man spiller ikke FS. Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hello Yeps, der findes en god og venlig server som findes her: www.ivao.org/dk/ , og www.ivao.org Hvis du tenker at fly online med resten av verden syntes jeg at du skulle prøve denne linken. Når jeg ser hvem som er online på VATSIM og IVAO er det nesten likt.Men men....een ting er sikkert, og det er at hvis du kobler dig på linken over er du online i løpet av et kvarter tenker jeg.Alle tingene du skal installere er på den danske siden, og virker upåklageligt. Det vil si at ALT ET LET AT INSTALLERE OG BRUKE. Bare set i gang, og vi møtes online i løpet av 0,0. Spørgsmål.????..si fra her og jeg vil forsøke at hjelpe dig.Jeg vil videre tilføje at alle på IVAO er flinke til at hjelpe nye igang, når tingene tilspidser sig.Husk at alle har vert Newbies engang.Her er nogen bedre en andre,- og dem som er bedre hjelper dem som er usikre og nye,----så bare set igang.Dette virker gjør det.Gleder mig til at møte dig i lufta....eller som ATC..kanskje!!.Ha det Regards Ivar Rasmussen Fly IVAO and Flightsim.no Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (Var iværtfall det når jeg spilte fs98) Stian da!! Man spiller ikke FS. *oftopic* helt riktig man koser/flyr/leker seg med fs... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.