Skrevet 6. november 2004 20 år Noen som har et forslag hvordan jeg skal få ServInfo til å fungere igjen? Jeg installerte Norton Internet Security og dermed oppstod problemene, selv om jeg deaktiverer NIS og selvsagt slår av brannmuren i NIS. Antivirusdelen er aktiv som den alltid har vært. Jeg kan jo fly på VATSIM som normalt og velger jeg IVAO i SI får jeg opp fly og ATC. Det er bare VATSIM i SI som er problemet (får opp et vindu med Server Data Warning). Edit: kan lønne seg å lytte litt på Unicom Hører der at SI ikke har fungert siste døgn, i alle fall er det en del servere som er nede. Får håpe at jeg kan laste ned info når alt blir i orden, selv med min NIS
Skrevet 6. november 2004 20 år Tror servinfo har vert nede i hele dag. har ikke fått opp noe siden jeg fløy fra San Francisco for 10 timer siden
Skrevet 6. november 2004 20 år Hei alle sammen. Servinfo er nede idag, så det er nok derfor dere ikke får det til.
Skrevet 6. november 2004 20 år Servinfo er nede idag, så det er nok derfor dere ikke får det til. ok! da går det vel greit da
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.