Karl Mathias Moberg Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Er det noen som vil gjenta fly-in Norway så er jeg med på å organisere det igjen i denne helgen (5-9nov.) Jeg kan sitte som ATC på ENGM eller ENZV og hvis noen ønsker det kommer det "follow me" bil! Så at det var noen som ønsket en gjentagelse. Men hvis det blir noe av flyr vi på VNAS serveren. "vnas.hopto.org" Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg skal fly i helgen i hvertfall. Kan gjerne teste å være "follow-me" også hvis det trengs. Men jeg skal prioriter å fly Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 det var 1 skulle nok hatt noen til Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 sorry Mathias! Jeg er borte i helga (drar i kveld) skal på FStreffet som er omtalt i Kaffekroken neste helg kansje? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 sorry Mathias! Jeg er borte i helga (drar i kveld) skal på FStreffet som er omtalt i Kaffekroken neste helg kansje? Ja ja why not? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Kunne ikke. Var på Ullevaal. Kanskje neste helg ja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.