Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Slik kan man også fly...

Featured Replies

Kan desverre ikke få meg til å tro at det fungerer.

Vel.. Det fungerer, det kan jeg love deg. Har fulgt en del diskusjoner om disse. Det var bla. en som skulle bygge en av balsa og depron med elektromotor. Den fløy til slutt ""

Tror den klipperen er litt ekstra "modda" for i det hele tatt å være lett nok til å fly. Det at den greier å fly med bladet under er vilt.. Den må være lettere modifisert for å kunne ta av... jeg skjønte høyderor men hvordan fikk han til ailerions og ror?

Tror den klipperen er litt ekstra "modda" for i det hele tatt å være lett nok til å fly. Det at den greier å fly med bladet under er vilt.. Den må være lettere modifisert for å kunne ta av... jeg skjønte høyderor men hvordan fikk han til ailerions og ror?

Modda og modda fru Blom. Sannheten er at det ikke er en ekte gressklipper. Det er en kort vinge med profil og ro rorbak med deltamixing. Akkurat som høyderorene på F-16 som også er balanseror. "motoren" er noen tynne plater som står opp på tvers av vingen sånn at det blir så lite drag som mulig. Motoren (glow) er satt på en bukk i snuten og "håndtakene" bak er også tynne plater ""

Det er ikke noe blad som løfter klipperen.

Rorene er helt bak på bilen, under spoileren. Det er to ror som funker som både elevator og ailerons.

Det vil si at det er en servo på hvert ror som gjør at rorene kan gå opp, ned, og motsatt vei. Samme på gressklipperen ""