Fredrik Bachke Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Lurte bare på om det er mange som har tenkt til å ta seg en flytur på fredag den 5? Er et par stykker fra Narvik som gjerne vil ha flere folk ut med på F-16 tur i Norge... Vi tenker på å starte fra ENBO ca. kl 18.00 også bestemmer vi før vi tar av hvor vi skal fly til o.l. Håper noen har lyst til å fly sammen med oss! Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hadde vært veldig kjekt, men jeg er i Oslo da. <BRANN> Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 hadde vært veldig arti men jeg er desverre på FS treff da og vi har ikke Internett der Siter
Simen Stene Bjørke Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Æ HAr lyst til og bli med hvilken server ska vi fly på? Siter
Fredrik Bachke Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Blir på flightsim.no sin du kommer nok til å se en annen som flyver LAGO sin Falcon, bare snakk med han om dette. Jeg kommer ikke til å få tid til å være med i kveld alikevell Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.