Skrevet 2. november 2004 20 år Sitat fra artikkelen: - Den kan stoppe alle fire motorene på en flymaskin, legger han til. Dette ville jo være meget leit for en maskin med to motorer, fly videre med -2 motorer:p Jada, vet at det der er pirkete og cheesy, jeg måtte bare...
Skrevet 2. november 2004 20 år Sitat fra artikkelen: - Den kan stoppe alle fire motorene på en flymaskin, legger han til. Dette ville jo være meget leit for en maskin med to motorer, fly videre med -2 motorer:p Jada, vet at det der er pirkete og cheesy, jeg måtte bare... Tenkte på akkurat samme sak
Skrevet 2. november 2004 20 år Han hadde nok episoden der en 747 fikk flameout på alle motorene på grunn av aske fra vulkanutbrudd i bakhodet når han sa det. Har visstnok skjedd med flere 747.
Skrevet 2. november 2004 20 år Dampen med vulkanpartiklene har samlet seg i 20-55.000 fot høyde, men det er ikke mulig å se skyen på radar, forklarer Narvesen Hm... Narvesen, det har jeg hørt før
Skrevet 2. november 2004 20 år Han hadde nok episoden der en 747 fikk flameout på alle motorene på grunn av aske fra vulkanutbrudd i bakhodet når han sa det. Har visstnok skjedd med flere 747. hørt om det jeg og. var en 747 på vej til usa husker ikke fra hvor men til usa var det.(mener jeg og huske)
Skrevet 2. november 2004 20 år Har visstnok skjedd med flere 747. http://aviation-safety.net/events/WXA.shtml
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.