Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Kommende lørdag, dvs 6. november 2004 så skal jeg etter planen fly en tur ifra Notodden til Kristiansand og tilbake.

 

Dersom noen har lyst så har jeg ledig et "co pilot" sete på vei nedover og et par bakseter på vei oppover igjen.

 

Det er ikke bestemt når på dagen turen skal gå, og jeg skal hente en som flyr et sjøfly nedover.

 

Etter planen flyr jeg IFR nedover og VFR langs kysten oppover igjen.

Skrevet

hei dette høres morro ut.e.Hvilken maskin er det du skal hente?Møtte deg på fjellfly med han som skulle fly opp på sjøfly i sommer,hvis du husker....jeg kunne jo sikkert ha fløyet opp den maskinen der nede...hvis det ikke er en 206...Har du ik?

Skrevet
  • Forfatter

Jeg husker nok deg ja, du som var med Peter sikkert da ?

 

Jeg skal ikke hente noen maskin, det eieren av et sjøfly som skal fly flyet sitt nedover for vinterlagring, tar av på Notodden med hjul under flottørene og lander på stripa i Kristiansand.

 

Så skal jeg hente han opp til Notodden igjen.

 

Glemte forøvrig å skrive prisen pr passasjer: utrolige 200,- kr ""

Skrevet
  • Forfatter

Kom forøvrig hjem ifra Notodden isted. Har vært og fløyet landingsrunder. Var helt fullstendig vindstille, høyeste vindhastighet jeg noen gang fikk oppgitt av tårnet var 3 knop "" Og det var ganske bra med fuktighet. Blir helt garantert tåke der i natt. Tåka begynte og legge seg stedvis på slutten, og lufta var så fuktig og kald at når jeg ga full throttle under avgang så kom det striper ifra propelltippene, ganske kult å se på ""

Skrevet
  • Forfatter

Det er muligens Klavnes sin maskin ja ""

 

310'n er Vassbotten sin (den jeg skal fly, LN-NPX), og den står på Notodden, sammen med sjøflyet som skal nedover.

 

Såvidt jeg vet skal eieren også tilbake til Notodden selv om han ikke bor der.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …