Andreas F Berger Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hei. Jeg prøver dette programmet og får denne meldingen: http://www.upit.dk/u/Error.jpg Hva skal jeg gjøre, har prøvd å reinstallere programmet. Fikk ikke forminsket bilde fordi da så men ikke teksten. Siter
Ola Nordmann Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Du må legge inn service pakken som du finner her Siter
Andreas F Berger Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Har lakt inn den, men får fortsatt den samme meldingen. Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Har lakt inn den, men får fortsatt den samme meldingen. prøv igjen. for feilen er at noen filer er borte som kommer fra den pakka.. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 du må legge inn den korrekt! Siter
Gjest Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Ja, og da lønner det seg å lese manualen godt. Siter
Andreas F Berger Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Uff, den er jo på 42sider og jeg hater engelsk. uff uff Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har du kjørt database creator???? Og har du FS installert på den maskinen? Du må ha begge! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.