Ståle Andre Ustad Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 jeg har registrert og alt men når jeg logger inn så kommer det opp not authed når jeg skal gå på training nederst på menyen! hva skal jeg gjøre? Siter
Daniel Eliassen Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Ståle.. Du får mail fra vaccsca når noen instruktører er ledig! Har ikke samme spørsmålet gått igjen og igjen? Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 men for å få den beskjeden må jeg sikkert ha requesta training! det er det som ikke går! jeg klikker på training og det kommer not authed! Siter
Einar Halvorsen Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 men for å få den beskjeden må jeg sikkert ha requesta training! det er det som ikke går! jeg klikker på training og det kommer not authed! Du gjør garantert noe feil. Send mail til Peter Schneider så får du hjelp: accsca14@vaccsca.org Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 ok mailen er sendt Siter
Rune Kalleberg Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 jeg fikk og not authed. hvor lenge har du vært medlem av VATSIM? er en spes. grense før du får lov å bli med i vacc.. tror det var 15 dager eller noe. Tror det var grunnen til at jeg fikk den meldingen tidligere. Funker nå Siter
Einar Halvorsen Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Tror årsaken ligger i at alle innmeldinger skal sjekkes og godkjennes for å unngå falske innmeldinger. Det betyr at det kan ta litt tid før hver enkelt er sjekket ut. Husk også at dere må oppgi "real name" når dere skal melde dere inn og som brukernavn. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Du gjør garantert noe feil. Send mail til Peter Schneider så får du hjelp: accsca14@vaccsca.org der tok du feil! de har problemer med member-databasen! Siter
Einar Halvorsen Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Du gjør garantert noe feil. Send mail til Peter Schneider så får du hjelp: accsca14@vaccsca.org der tok du feil! de har problemer med member-databasen! OK men da har du fått oppklart årsaken. Siter
Thomas Gundersen Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Einar, hvor høy rating må man ha for å være instruktør? Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Einar, hvor høy rating må man ha for å være instruktør? Sjekk denne, der står det du trenger tror jeg, for å bli VATSIM/VATEUD instructor. http://www.vateud-td.org/Organization/instructors.asp Å bli Instructor i et vacc opplæringsavd o.l. er det andre regler som er opp til hvert enkelt VACC. Correct me anyone if I'm wrong. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.