Joachim Skjønberg Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Takk for et hyggelig Norway Fly-inn, til de som var med! I kveld (søndag) hadde jeg 4-5 fly under min kommando, ny rekord tror jeg Takk til alle piloter, og alle ATC`s, pluss follow me! Snakkes! This is Bergen Flesland information Yankee, at time 1650. Expect ILS approach. Runway in use 35. Transition level 80. Ground frequency not in operation. Wind 020 at 5 knot. Variable between 320 and 060 degrees. Vivibility more then 10 kilometres. Few 700 feet, Scattered 3.000 feet. Temperature 7, dewpint 5. QNH 1016 NOSIG. Report information Yankee. Mvh. Joachim Skjønberg, **ENBR_APP Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Ja det var en hyggelig kveld, må gjentas. Var desverre ikke med i går og på fredag men i dag var det artig. Og Joachim, neste gang har jeg nok satt meg litt bedre inn i PMDG 73 så jeg klarer å komme inn på ils i riktig høyde Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hei alle sammen Det var en virkelig fin weekend med mange gode timer på Flight-simmen.Jeg håber at der også i nær fremtid vil være et Fly-inn med ATC support, som denne weekend har budt på.Og så får man samtidig fløjet en masse flyvetid sammen. Takkfor en herlig weekend. Venligst Ivar Rasmussen Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Hehe, jeg sitter ofte ENBR_APP uansett Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.