Ståle Andre Ustad Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 jeg ska logge meg inn på vaccsca men jeg vet ikke hvilken informasjon jeg skal skrive inn! jeg har prøvd vatsim id + vatsim passord, vatsim id+ det passordet jeg skrev når jeg signa up. kan noen hjelpe meg? jeg vet ikke helt hva de mener med CID og sånn. Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det du skal skrive inn er: ID:...... 6 Siffer Passord:..... 6 Siffer That's it! Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 ja men hvilke siffer? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 På VACCSCA sine sider er det: VATSIM bruker id (nummer) og passordet du registrerte deg med på VACCSCA sine sider Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 da får jeg bare opp not authed Siter
Christian Sager Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 det er fordi kontoen ikke er gått igjennom. litt tolmodighet, og en mail. vips så går det;) Siter
Einar Halvorsen Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 jeg ska logge meg inn på vaccsca men jeg vet ikke hvilken informasjon jeg skal skrive inn! jeg har prøvd vatsim id + vatsim passord, vatsim id+ det passordet jeg skrev når jeg signa up. kan noen hjelpe meg? jeg vet ikke helt hva de mener med CID og sånn. Du kan IKKE logge deg inn på vaccsca sine sider før du har signet deg opp og det gjør du ved å velge SIGN UP i menyen. Dette står skrevet på side 1 når du signer opp i vaccsca: Welcome to the sign up procedure for joining Scandinavian VACC. To secure that you fully understand and we can make sure your registration is valid we need you to follow these simple steps and provide us with the needed information. Please spent some time reading through our constitution and fill out the required information and you are only seconds away for becoming a student controller in Scandinavian VACC. If you do not have a valid VATSIM CID please go to www.vatsim.net and visit ID Maintenance and ask to be ATC as well. Besides having a valid member CID you must also be a member of the European Region, if you're not you need to go to VATSIM Region Change. This can take up to a few days. Assuming you're a member of the European Region go to Select a Division Change. This should be instant. You can now continue to join Scandinavian VACC. First read and accept the Scandinavian VACC Constitution. VATSIM CID er den id'en du har fått i VATSIM-systemet når du signet deg opp der. Det er 6-sifret tall. Videre skal du også velge et selvvalgt passord når du kommer til selve signup-siden i vaccsca. På side 2 skal du skrive inn en del personlige opplysninger og bl.a. angi din CID og velge et passord. Det er en stor fordel å lese instruksjonen som står skrevet når man skal signe opp noen steder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.