Fredrik Bjørnebekk Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 hei det blir Student traning fra kl. 19.00 idag. håper på traffik. Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hmm.. Er mulig jeg er trøtt.. og intetvitende:) Men jeg finner ikke ENTI noe sted? Mener du ENRY eller ENLI? Hilsen Rune P.S. God Morgen.. Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 sorry var en liten skrive feil der ja. skal være ENTO=Torp kommer til og sitte som farris app. Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 sorry var en liten skrive feil der ja. skal være ENTO=Torp kommer til og sitte som farris app. Ahh, det blir heftig. Jeg sitter ENOS, også skal det vel være SS test på ENGM... Siter
Rune Kalleberg Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Uhm.. jeg melte meg på vacc treningsprogrammet den 28. denne måneden. Ennå ikke fått en instruktør... Får jeg en om jeg kommer på i dag? Er ratet som Observer, og søkte om Student (ikke sikker på om detta var S trening eller SS) Siter
Christian Sager Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Uhm.. jeg melte meg på vacc treningsprogrammet den 28. denne måneden. Ennå ikke fått en instruktør... Får jeg en om jeg kommer på i dag? Er ratet som Observer, og søkte om Student (ikke sikker på om detta var S trening eller SS) Student = S trening grunnen er vel at våre INS har veeeeeeeeeldig mye å gjøre;) mange som har SS trening og slikt nå. mitt råd, smøre deg med litt tolmodighet Siter
Rune Kalleberg Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Tenkte S var student men ville være sikker Kommer på som pilot ihvertfall ikveld om ingen har noe i mot det. Lærer kanskje litt uansett Og hvem vet kanskje en instruktør melder seg? Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 bra det. du har tatt teoretisk prøve, ellers må du ta den før du får en ins. Siter
Rune Kalleberg Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Joda tok EuroTest og bestod RequestID 117 for dere som kan hjelpe meg litt Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det er foreløpig ikke tildelt noen Instructor til deg, så du får bare vente litt så får du en mail når det er noen ledig Hilsen Rune Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.