Ståle Andre Ustad Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 før jeg sovnet i går kveld så lå jeg å tenkte, da tenkte jeg at kansje jeg skal åpne en side der folk som vil ha atc på multiplayeren til fs.no kan booke atc, noen som kunne tenke seg å bli med? og evt noen som kunne tenke seg å være "ansatt" som atc? Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 ja sånn at du kan bestille atc... Siter
Rune Kalleberg Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Egentlig en ganske god ide det. Men en ting... noen muligheter for å heve spillergrensa på serveren? Virker som om den tåler bare 6-7 fly før folk ikke kan joine som annet en observere! Ingen vits å ta "ATC-jobben" spesielt seriøst før den grensa heves. Mange ganger nesten dobbelt av flygergrensa nåes. Spesielt når ATC er innpå. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Eller få til en avtale med VNAS om å bruke denne serveren til slike formål. Tror ikke den har begrensninger på antall tilkoplede "enheter". Dermed kan de som vil fly uten ATC bruke FS.no-serveren som før. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 god ide'. er det noen som eventuelt vil være ansatt? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg sitter ofte ENBR ihvertfall Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 skal jeg skrive opp deg som atc da joachim? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Hvor er denne siden? Vil gjerne se på det selv. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 den er ikke laget enda da vettu, jeg har planer om det så jeg må sikre meg ansatte Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Åja, sånn ja! Jojo, du kan sikkert ansette meg, men jeg kan ikke love deg at jeg alltid kan sitte Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.