Christer Havnø Skrevet 30. juli 2000 Skrevet 30. juli 2000 Grunnen til at dette er hemmelig er at ingen skal vite om det!!!! Åhhh, er det slik det er !!!!!!! Det er fortsatt på eksperiment stadiet, vi i navaid leter etter det beste av det beste, og vi har kanskje funnet det!! Men hva hvis dere finner ut at det _hemmelige_ dere nå bruker ikke er det beste og vil bytte det ut!!!!!!!! Vil dette få konsekvenser for brukerne av NAVAID????? Må bruker også bytte ut til annet hemmelig software??? Hilsen Christian!!!!!!!!! [Endret av Christian Langvatn 30-07-2000.] IP: Logged Bjørn Ramsland Medlem posted 30-07-2000 11:11 Dette lukter mere og mere pølser, -fryktelig dårlige pølser... _________________________________________________________________ Ok ok ok..... Piloter har ingenting med det radar programmet å gjøre, så de trenger ingenting for at vi skal se dem i radar skjermen!!! Så bytter vi, har det ingenting å si for piloten!!! Pølser, jeg mente aldrig at denne pølsa skulle bli så stor!!!!! jeg var aldrig interresert i å krige!! Bare så det er sakt!!!! Mvh Christer
Gjest Skrevet 30. juli 2000 Skrevet 30. juli 2000 Hei Christer. [sINT] Nå får det jaggu meg være nok om dette her. Foreslår at hvis Christer ikke respekterer moderators topic stenging så får vi ta følgende av det og BANNE han fra Fs.no's forumer! [/sINT] Jan Roar Rød
Håkon Aarøen Skrevet 30. juli 2000 Skrevet 30. juli 2000 Vel.. ble en del her, men jeg forslår at Christer - for SISTE GANG - prøver å lage en oversiktelig fremstilling av hva man pr. dags dato trenger av software for å fly/kontrolere med NavAID, og hvordan disse kommuniserer.. hvis dette fortsatt skal holdes "hemmelig" er iallefall ikke undertegnede intresert i å delta... foreløpig.. Flightsim-"samfunnet" er stort sett lojale folk som respekterer hverandre og intresserer seg felles for nyvinninger som enkelte måtte komme fram med... ser vi bortsett fra diverse CD-ROM produsenter så tror jeg ingen har intresse over å være "copycat" for NAVAID-prosjektet sine softwareløsninger... Skal vi la Christer få siste ord? mvh Håkon ------------------ Håkon Brekke Aarøen (Keyboards, Hammond B3, Fender Rhodes) haakon@ringnett.no [Endret av Håkon Aarøen 30-07-2000.]
Åge Olsen Skrevet 30. juli 2000 Skrevet 30. juli 2000 quote: Originally posted by Håkon Aarøen: Vel.. ble en del her, men jeg forslår at Christer - for SISTE GANG - prøver å lage en oversiktelig fremstilling av hva man pr. dags dato trenger av software for å fly/kontrolere med NavAID... Det har jo ingen hensikt å stenge en tråd for at det bare etter noen timer skal dukke opp en identisk en... Med all respekt Christer: Vi forstår at du brenner for Navaid, men mye tyder på at leserne vil ha _informasjon_ om hva dette er. OG - det får du/Navaid, som eks. IVAO har gjort, legge ut på en hjemmeside. Hvilket er en helt vanlig måte å gjøre det på. Tråden er nok en gang stengt, og nå aksepteres IKKE at du starter en ny om samme tema. ------------------ Åge Olsen/SATNOR4 atcc@molde.online.no http://home.sol.no/~es/" TARGET=_blank>VACC Norway
Anbefalte innlegg