Ola Nordmann Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Etter flere tapre forsøk har jeg endelig fått innstallert alle de nødvendige filene jeg trenger for å spille på VATSIM, men det er tydligvis noen barnesykdommer ute å går. http://img.photobucket.com/albums/v347/WilliamFr/SBbilde.bmp Kanskje litt lite bilde, men dere ser sikkert at det grå området øverst i SBHost er borte. Jeg har sannsynligvis bare ved et uhell trykket på en knapp eller gjort en annen dum feil. Uansett skulle jeg gjerne fått tilbake den "Normale" SBhost, men hvordan gjør jeg det? Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 skal se sånn ut... lest "bruksannvisningen" på fsnordic.net eller hva det nå enn heter? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Det der ser jo helt riktig ut! Du kan dra i kantene på den linjen som er der for å lage den større. Siter
Ola Nordmann Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Ok, jeg fiksa det, takk for hjelpen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.