Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal dere innse at MP-serveren er et friområde for de som ikke ønsker å fly med allskens regler og bestemmelser?

Mange flyr jo der nettopp for å unngå ATC. Kombinasjonen dårlig software og lite erfaring/kunnskap gjør jo ikke akkurat saken bedre.

Skrevet

Nåja, jeg sitter ENBR_App veldig ofte. Jeg opplever sjeldent at folk ikke bryr seg, for de fleste synes det er kjekt med ATC. De som ignorerer meg, ignorerer jeg. Enkelt og greit. Setter seff pris på at de som ikke vil ha ATC gir bedskjed, og lar være å krasje i folk. Et problem...

ATC på mp går for det meste veldig bra for alle parter!

Skrevet
ja Thomas da får du deg ett sjokk.....

Ikke er det et program som er i nærheten av ASRC og ingen lytter på deg

Grunnen til at jeg spurte er ikke at jeg vil sitte ATC på multiplayerserveren, men fordi vi snart skal ha fs-LAN, for at noen da skal kunne være ATC, mens andre flyr trenger jeg et program som kan kobles til en MPserver ""

Skrevet
ja Thomas da får du deg ett sjokk.....

Ikke er det et program som er i nærheten av ASRC og ingen lytter på deg

Grunnen til at jeg spurte er ikke at jeg vil sitte ATC på multiplayerserveren, men fordi vi snart skal ha fs-LAN, for at noen da skal kunne være ATC, mens andre flyr trenger jeg et program som kan kobles til en MPserver ""

ok. høres fint ut.

Nåja, jeg sitter ENBR_App veldig ofte. Jeg opplever sjeldent at folk ikke bryr seg, for de fleste synes det er kjekt med ATC. De som ignorerer meg, ignorerer jeg. Enkelt og greit. Setter seff pris på at de som ikke vil ha ATC gir bedskjed, og lar være å krasje i folk. Et problem...

ATC på mp går for det meste veldig bra for alle parter!

jaja. når jeg var ENGM_V_APP så var det endel dritt og få. "" så jeg stoppet da. "" får vel prøve og starte igjen. ""

Skrevet
Ja. Jeg opplevde det når jeg var helt fersk. Nå er det mye bedre! Jeg vet ikke hvordan du ligger ann, men hvis det var du som satt på TS en kveld tilbake, er du dyktig! ""

Hvis det er meg du snakker til så har jeg ikke vært påloget på 3 måneder. og da satt jeg som ENGM_ATC.(lenge "")

kommer nok på en kveld som ENGM_V_APP. ""

Skrevet

Hvor finner man disse prøvene? på vatism that is.

Finner dem ikke :S

Installerer den databasen som trengs for MP ATC... tar tiiiiid

Skal prøve meg på ENBR eller noe etter... vel.. en noe interessant ATC hendelse på ENBR_APP i kveld ""

Samt øke det lave antall ATC en smule ""

Går over til vatsim med litt erfaring ""

Skrevet
Hvilket program bruker dere for å sitte ATC på mp-serveren?

Er det freeware?

du kan bruke denne "" veldig fint program.

men da trenger du også denne ""

håper dette hjelper. du burde også prøve atc hos vatsim. "" ta noen prøver og så er det bare og starte. ""

mvh fredrik.

Finnes det sektorfiler, som gir et bedre bilde av terrenget rundt flyplassen å laste ned til denne?

Skrevet

HVor finner man prøvene til VATSIM? pleier og sitte som Tower på GM noe jeg liker veldig godt.. særlig når erfarne piloter er på MP... men for de som ikke liker de som ikke er så seriøse så er de fleste på VNAS sin server veldig seriøse... Teamspeak er også kjekt og ha, slipper og skrive så j***** mye ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...