Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Bra film!

Men av en aller annen merkelig grunn kan jeg ikke spole ""

Kan noen si meg hva som er galt, jeg bruker Windows Media Player.

Skrevet
  • Forfatter
Bra film!

Fikk ikke til å spole jeg heller....

(ikke det at det trengs "")

Skrevet

Oioioi! Fenomenalt!

Skrevet
Bra film!

En WMV fil lastes ned samtidig som den spilles av, man kan ikke spole før den er ferdig nedlastes. Er det evenutelt dette som er problemet?

Skrevet

Hei Tord, jeg har lastet ned hele filmen til harddisken, så det er nok ikke det som er feilen, men ellers takk ""

EDIT: Er det noen andre som opplever at filmen begynner å hakke etter 2 minutter og 10 sekunder eller er det bare min PC som det er noe galt med? (Håper ingen ser på meg som en sytepave etter all klaginga mi "")

Skrevet

Fyyyfader den filmen, den hvar så bra ass ""

har fått taki en av de flyene i filmen, i payware og bruker lago terramesh det er heeeelt rått å fly der i de høye fjella, har blitt helt avhengi hehehehe ""ufff det er bare helt rått ""

Skrevet

sinnsykt bra film "" lurer på en ting, åssen fly er dem flyr?? det ser ut som Mirage å F-5?? eller tar jeg feil nå??

slikka filmer synns jeg sku være litt mer av på fs.no """"

Skrevet

Link som virker :

mms://live.infomaniak.ch/rossy/avionchasse-1.wmv

(Samme film - annet navn)

Kopier adressen og lim den inn i f.eks. browseren. (Streaming)

Skrevet

Det siste videoklippet er hentet fra en j*vlig «cheesy» IMAX-film. Håpløst pro-amerikansk plott, men den har et knippe stilige flyscener (som vi ser av klippet) :) .

Skrevet
Det siste videoklippet er hentet fra en j*vlig «cheesy» IMAX-film. Håpløst pro-amerikansk plott' date=' men den har et knippe stilige flyscener (som vi ser av klippet) :) . [/quote']

Hehe, den er rimelig cheesy ja, og veldig mange av flyscenene er i tillegg CGI...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …