Andreas Berge Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Timmy: Linken til videoen funker ikke, kan jeg finne den ett annet sted kanskje? Siter
Timmy Brandt Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Timmy: Linken til videoen funker ikke, kan jeg finne den ett annet sted kanskje? Linken funker bra den. Kan nok sikkert legge den ut en annen plass også litt senere ikveld. Det er bare jeg som har den på min side nå hva jeg vet. Driver å skal editere den sammen med en annen som filmet samme show men fra 3 etasjen (etasjen over) så det kan bli ganske heftig ! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Tenkte bare jeg skulle grave opp denne gamle posten igjen, litt spennende å snakke om noe annet en flightsimulator på forumet. En stund siden, men er du fornøyd med spillerne og mixeren Tommy? Forresten, spiller du noen plasser, produserer du musikk? Siter
O85_ Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hadde vært artig å få mixa en sang snart Prøvde meg litt på FL (FruitLoop) men er en stund siden det nå Gratulerer med dagen Timmy! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Jøss!! Grattis med dagen Timmy, skal vi mixe en bursdags sang til kar'n? Siter
Timmy Brandt Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 TAKK TAKK DERE !! Har akkurat kjøpt et til set med mixer og spillere, ikke noe avanseret, men det var så billig så jeg måtte ha. Kan selge det dyrere sen Anyway, har nå 5 CDJ-500s spillere, 1 DJM-300 og en DJM-500 mixer, alt monteret i case. Spiller ikke ute noe nå, har for lite tid. Har aldrig lagd musikk heller, annet enn i fasttracker (KONGE PROGRAM!!) FruitLoop skjønte jeg ikke bære av, så det slettet jeg fort.. hehe. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Får slenge meg på denne gratulasjonsbølgen, og si: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN TIMMY!!! og nyt den godt - er tross alt et helt år til neste gang!!. (Kaken din ved siden av navnet ditt, ser forøvrig god ut også..) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Hehe, du bør vurdere å leie ut, har vel flere enn du trenger? Holder i disse dager på å ser på CDJ-100s og DJM-300s, det artige er at jeg har fått 3 relativt store spillejobber i heletatt før jeg har kjøpt meg spillere og mixere! Så framtiden ser lys ut per i dag, yeah! Skal vi slå oss sammen Timmy, til "TWO many DJ's?" Siter
Michael A B Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Timmy og Ivar: brukere dere kun cd? Det er jo ikke noe moro:D Ivar, du kjenner ikke tilfeldigvis noen her i byen som har vinylspiller, gjerne med optisk utgang? Siter
Timmy Brandt Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hehe, du bør vurdere å leie ut, har vel flere enn du trenger? Holder i disse dager på å ser på CDJ-100s og DJM-300s, det artige er at jeg har fått 3 relativt store spillejobber i heletatt før jeg har kjøpt meg spillere og mixere! Så framtiden ser lys ut per i dag, yeah! Skal vi slå oss sammen Timmy, til "TWO many DJ's?" Hehe, ja hvis du flytter hit så. Hvis jeg kan velge på spillejobb i Sthlm og Trondheim så blir ikke valget så vanskelig Skal vel leie ut litt nå fremover, får se hvordan det går. Ellers selger jeg det gjerne for riktig penge, bare å begynne å by Hva får du betale for DJM300 og 100 spillere i Norge ? Her kan man få komplett set for ca 6000kr brukt, men 8-9000kr er vel mer vanlig, og da er det med case (kr = SEK) Timmy og Ivar: brukere dere kun cd? Det er jo ikke noe moro:D Nei, det er dritkjipt, men jeg gjör det alikevel *ironi* Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Timmy og Ivar: brukere dere kun cd? Det er jo ikke noe moro:D Ivar, du kjenner ikke tilfeldigvis noen her i byen som har vinylspiller, gjerne med optisk utgang? Hos meg går det i CD spillerne, har ikke råd til å holde på med vinyl i disse tider. Men hvis du er på ut kikk etter platespillere vil jeg annbefale forum som www.djz.no og www.repeat.no , der finnes det mange gode tilbud! Timmy, jeg vil nok kjøpe mine spillere og mixer for rundt 8000 NOK, de er kun brukt 1 gang og nypris er rundt 13 000 NOK. Hvor mye er det ca. for en flight til CDJ-100s og DJM-300s i Sverige? Altså, bare flighten? Siter
Timmy Brandt Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Timmy, jeg vil nok kjøpe mine spillere og mixer for rundt 8000 NOK, de er kun brukt 1 gang og nypris er rundt 13 000 NOK. Hvor mye er det ca. for en flight til CDJ-100s og DJM-300s i Sverige? Altså, bare flighten? Jadu, finnes mye ulike priser. Så en for 3749 sek, en annen for 2000 sek. Lønner seg aldrig å kjøpe bare flight. Mye billigere å kjøpe en komplett case, se her f.eks. Her er min nyeste erøvring... ikke akkurat denne, men identisk. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Hvis noen er interissert har jeg fått et mega tilbud på 2 stk. CDJ-100s og en DJM-300s til 3000-4000,-. Disse er 2 år gamle, selv skal jeg iløpet av uken kjøpe meg samme pakke, men nye til 8000,- [image]http://store-reflexsom.locasite.com.br/loja/images/case%20cdj100%20dmx400.jpg[/image] Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Å for en fantastisk følelse!! Fikk i dag min første "gig", og det kommer nok til å bli den største på en stund også! Kommer til å spille i Pirbadet, på et såkalt Vannparty, de hever dansegulvet slik at det bare er noen cm. vann der, masse lys og lyd! Gleder meg som en unge, disse arrangementene har somregel rundt 300-400 besøkende! Mest av alt gleder jeg meg til å få prøve spillerne og mixeren vi skal bruke, har leid inn 2 stk. CDJ-1000MK2 spillere og en DJM-600 mixer! YEAH!! [image]http://www.clubsound.nl/webshop/images/PRO2600FLT2.jpg[/image] Siter
Timmy Brandt Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Mest av alt gleder jeg meg til å få prøve spillerne og mixeren vi skal bruke, har leid inn 2 stk. CDJ-1000MK2 spillere og en DJM-600 mixer! Hehe, de er dødsfete de spillerne der ! Beste set man kan spille på, synes jeg (selv om det er litt FOR mye effekter og "jukseknapper") Et tips: var der i god tid, gjerne en dag før , for å teste jogwheel som er extremt følsomt. Har gjort noen tabber og klasket på som bare pokkern på den, men det skal sinnsykt lite til for å "searche" eller "scratche". Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Skrevet 14. oktober 2005 Holder på å bygge opp en hjemmeside, men trenger deres hjelp. Er det noe dere savner? Noe som er feil (kanskje en skrivefeil eller to?) , eller noe jeg burde endre på? Alle kommentarer er hjerlig velkommne! Skal legge ut et bilde av meg der også, regner med jeg får tid til det iløpet av morgendagen. Før du tar en titt på hjemmesiden, still deg spørsmålet: "Hva ville du sett etter på hjemmesiden hvis du skulle leie en DJ?" DJ Avenue Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 Ser at noen av dere har besøkt www.dj-avenue.com , men har ennå ikke fått noen tilbakemeldinger fra dere. Var den virkelig så dårlig? Både positive og negative tilbakemeldinger er mer enn velkommen! Siter
Marius Kristiansen Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Vil du ha "my honest opinion" skal du få den. Du bruka jo geocities? Når du kjøpe domene kan du no vel slenge ut en tier ekstra i månaden å kjøpe webhotell i samme slengen. Så får du stabile servera i det minste. Skulle eg ha besøkt sida til en Dj for å leige han/ho til eit arrangement ville eg ha prøvd å finne ut 3 ting. Kva musikk Dj'en spelar. Kva Dj'en kostar. Og kor Dj'en har "base". Du dekkar vertfall to av tre. Syns teksten på sida di er litt uoversiktelig. En litt "ekkel" font gjer det enda verre. Prøv å strukturere teksten din bedre. Å ikkje ha all informasjon på ei side ville nok også hjulpe. Ved å ha interaktivitet på sida di blir brukaren aktiv i sida di. Det er bra. Og så blir sida ryddigare. Når det gjelde stil. Så bør sida di nok bli renska opp en del. Det bildet i midten ser ikkje bra ut. Ideelt burde du ha et bilde som viser deg spele framfor eit dansande publikum. Topp grafikken er for såvidt grei, kanskje med unntak av den lysade turkise skrifta. Det er kanskje begrensa kva ein får til på Geocities. Eg veit ikkje. Men der har du vertfall det eg synest. Mvh Marius Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 Flott, det er akkurat slik respons jeg er ute etter! På den måten kan jeg endre på det som virker uoversiktig og evt. fylle inn det som mangler. Som du sier bruker jeg Geocities, har alltid gjort dette fordi det er det eneste jeg kan, desverre. Hadde egentllig tenkt at noen kunne designe en webside for meg, men har ikke fått noen tilbakemelding på dette. Grunnen til at alt er "slengt inn" på en side er at jeg ikke hadde ork til å lage flere sider om de forskjellige temaene, vi får se hva tiden bringer med utvidelse. Hvis det er noen som har lyst til å tjene noen slanter på å lage en hjemmeside til meg så er det bare å si i fra, forutsetter at dere har laget hjemmesider før slik at jeg kan se deres tidligere arbeid. Siter
Marius Kristiansen Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Kan godt ta på meg ansvaret eg. Treng ikkje tene noke heller. Einaste eg har liggande oppe no er den i signaturen min. Jaja. Har to bilder her: Bilde1 og Bilde2 Siter
Michael A B Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Noe tips: Skift fonten på teksten er du snill:) Velg en annen bakgrunn. Den du har nå ser ut til å være et resultat av Word sin html-editor... Men la bakgrunnen stå i stil til logoen øverst, den var ålreit. En bakgrunn med mindre variasjon i fargene er å foretrekke, eller at forandringene er strukket mye mer ut. En skal ikke bli hypnotisert liksom... Plasser tekst litt annerledes. Feks: Booking og kontakt bør stå i nærheten av hverandre. Lek deg litt her:) Og, litt knitpicking: "Techno, kjente navn innenfor denne sjangeren er Arman Van Helden og Eric Prydz." Aiaiai, slikt får meg til å rive meg i håret:D Eric Prydz lager musikk innen house (club)/litt tech house, det samme med Armand. Vel, litt cheesy, kommers house that is... Techno er det IKKE! Det nærmeste allmenn kjente eksempelet på techno må bli New Order - Confusion (melodien fra diskoteket i Blade.) Greit, selv dette ekke techno, men det ekke langt unna. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Takker for deres meninger folkens! Åge har tatt på seg jobben å fikse en ny hjemmeside til meg, basert på HTML, og ikke "klipp og lim" som jeg har brukt! Er virkelig spent på å se resultatet, men regner med det blir bra da Åge er en dyktig og produktig gutt! Kjøpte meg forresten nye headset i dag, har slitt ut de gamle. De nye ble av typen Numark PHX, og kjøpt fra selveste JayPea, mange husker ham vel som DJ på Topp20. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Jøss, dette har gått utrolig raskt for min del! Hadde trodd jeg måtte tilbringe mange måneder, evt. år bak mixeren før jeg fikk muligheten til å spille ute på nattklubber! Men på torsdag var jeg på intervju på byens hotteste utested som er åpent for 18 åringer, og vet dere hva? JEG FIKK JOBBEN! Så nå skal jeg være DJ 2-3 ganger i måneden på The VIP Lounge drøyt 2 måneder etter at jeg for første gang i mitt liv rørte en mixer! Siter
Michael A B Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Grattis Ivar! Hvor i byen er dette? Jeg får ikke lov til å komme ned og leke meg litt jeg og da? Siter
O85_ Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Næmmen se her! ikke værst Ivar! Gratulerer Hva er så dj navnet ditt, kommet på no bra da? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jonas da.. alle har vel hørt om DJ Avenue? Siter
O85_ Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Ahh, stemmer det! Er det egen 20års avdeling der så kommer jeg på besøk (besøker veninna i samma slengen) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Grattis Ivar! Hvor i byen er dette? Jeg får ikke lov til å komme ned og leke meg litt jeg og da? Vi leker vel ikke DJ Michael? The VIP Lounge (www.thevip.no) ligger i 2. etg. på RockCity/Frimurerougen) visavis Vår Frues Kirke. Jonas, The VIP Lounge har ikke egen 20 års avdeling, men man kan bare gå ned i kjelleren så kommer du inn på et egent 20 års utested! Siter
Michael A B Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Vi leker vel ikke DJ Michael? The VIP Lounge (www.thevip.no) ligger i 2. etg. på RockCity/Frimurerougen) visavis Vår Frues Kirke. Har jo ikke tenkt å ta over for deg vettu, derfor bare leke Vet hvor det er da Når er første oppdrag? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.