Michael A B Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Fortsatt ingen treff, men har fått noen nye sanger til samlingen min.. Jeg var så smart at jeg tok video opptak når de spillte to av sangene jeg lurer på hva heter, så her får dere også en smak av russetiden! Er dette fra Twice? Siter
Timmy Brandt Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Igår var man og så på Özgur Can, Tiësto, David West (fra Antiloop) m.fl m.fl. Lasershow kan være mye rart (F16 fly og annet som flyr runt på himlen) men denne tar [*********] prisen !! (63mb) Var helt sinnsykt ! Masse bilder og mer video kommer i løpet av uken. ps: filmen er copyright på, men jeg har ikke noen funksjon i programmet som fikser dette Vil du kopiere, linke eller så, send meg en PM først. Siter
Andreas Berge Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Fint utstyr du har bestilt! Jeg kjøpte meg nylig en brukt Pionner djm600 mikser, og 2 stk nye TT500 platespillere for ikke så lenge siden, ganske fornøyd Siter
Timmy Brandt Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Jepp.. det er det råsten jeg sett noen gang, inkl Sensation lasershow... Noen som vet hvordan jeg kan få 63mb AVI til å bli veldig mye mindre med "samme" kvalitet ? Send meg en PM med oppskriften , må fikse det asap. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Fortsatt ingen treff, men har fått noen nye sanger til samlingen min.. Jeg var så smart at jeg tok video opptak når de spillte to av sangene jeg lurer på hva heter, så her får dere også en smak av russetiden! Er dette fra Twice? Det er helt korrekt! Har du tatt opp videon med en Ixus v2 ? Først, takker for navnet på sangen, den er lastet ned. Men er det ingen som vet hva sang nummer 2 heter? Det stemmer, filmen er tatt med mitt Canon IxusI kamera. Siter
Timmy Brandt Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Først, takker for navnet på sangen, den er lastet ned. Men er det ingen som vet hva sang nummer 2 heter? Det stemmer, filmen er tatt med mitt Canon IxusI kamera. Etter et hett tips fra dama så kom vi fram til at det er: Daddy Yankee - Gasolina Siter
Lars K. Rønes Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Igår var man og så på Özgur Can, Tiësto, David West (fra Antiloop) m.fl m.fl. Lasershow kan være mye rart (F16 fly og annet som flyr runt på himlen) men denne tar [*********] prisen !! (63mb) Var helt sinnsykt ! Masse bilder og mer video kommer i løpet av uken. ps: filmen er copyright på, men jeg har ikke noen funksjon i programmet som fikser dette Vil du kopiere, linke eller så, send meg en PM først. Fy [*********] så rått det der var! Argh, skulle ønske jeg hadde vært der...... Jaja.. Får se på neste store happening... Lars Siter
Timmy Brandt Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Masse bilder og mer video kommer i løpet av uken. Og her kommer det bilder. Alle småfilmer (tatt med IXUS) kan dere finne her. Der ligger også LaserMannen videon. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Herlig!!!!!! Floating Ibiza sa du? Så ut som du hadde et knall cruice! Så jo drit fett ut det der! Siter
O85_ Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Herlig!! hvor var dette, og når er neste gang? aldersgrense? Siter
Timmy Brandt Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 På Viking Line cruise er det 23 for han, 20 for hun. Du kan se hva som skjer de nærmeste mnd her. Er ikke noen fler kjente DJ som kommer dit ser det ut som. Silja Line har noe som heter Monday Bar. Neste Monday Bar Cruise er: 25-26 augusti Judge Jules Johan Gielen Dave Clarke Justin Robertson Eddie Halliwell Phil Kieran 5 Juni kommer Ferry Corsten hit, "dessverre" er jeg på Halkidiki da Siter
Lars K. Rønes Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 På Viking Line cruise er det 23 for han, 20 for hun. Også hyler kvinnfolkene om likestilling? Jaja.. Hehe.. Bryr ikke meg siden jeg er gammel nok, men sikkert kjipt for de som er 20 og av "feil" kjønn.... hehe Lars Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Hadde bare utestedene hatt samme policy! 18 for guttene, 16 for jentene.. Siter
Timmy Brandt Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 På Viking Line cruise er det 23 for han, 20 for hun. Også hyler kvinnfolkene om likestilling? Jaja.. Hehe.. Bryr ikke meg siden jeg er gammel nok, men sikkert kjipt for de som er 20 og av "feil" kjønn.... hehe Lars IDIOTISKE regler ! Hadde bare utestedene hatt samme policy! 18 for guttene, 16 for jentene.. Her i Sthlm er det vanlig at det er 25(han) 23(hun) eller 23(han) 20(hun). Så løper det runt halvpilske skanks å leiter 40år gamle ligg på SpyBar. Grrr.... Siter
Timmy Brandt Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg skal bestille litt plater og CDr fra http://www.juno.co.uk og http://www.chemical-records.co.uk. Noen som skal ha noe ? PM meg hva dere skal ha så deler vi på frakten. Vi er 4 st fra Sverige her nå (Dell) som skal bestille. Siter
Andreas Berge Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Vet ikke om det er riktig å spørre her? Men spør likevel.. Jeg har et lite problem med utstyret mitt, det kommer en sånn suse lyd når jeg bruker platespillerne (Jordingslyd?) Det er svært irriterenes, så jeg lurer på om det er noen her som vet hva den kommer av? Har festet jordingen skikkelig og testet med å ta av stift osv, men hjelper ikke.. Har ikke så mye peiling på det her.. Takk for hjelp Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Først, takker for navnet på sangen, den er lastet ned. Men er det ingen som vet hva sang nummer 2 heter? Det stemmer, filmen er tatt med mitt Canon IxusI kamera. Etter et hett tips fra dama så kom vi fram til at det er: Daddy Yankee - Gasolina Oh yeah! Etter noen uker med problemer med nedlastningsprogrammet fikk jeg det endelig til å vrike! Det er korrekt, så du får takke madammen så meget fra meg! Andreas; Er ikke helt sikker, men kan det være noen ledninger som ligger for nært hverandre, eller at en av ledningene ligger ved eller på en strømkilde? Dette kan være årsaker til en slik lyd. Men gjelder dette begge platespillerne eller bare en? Har du evt. prøvd med andre høytalere eller er det headphones det er snakk om? Siter
Andreas Berge Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ivar: Ja lyden er fra begge spillerne, lyden kommer i høytalere og headset.. Skal sjekke om kabel kan være for nær strømkilde. Siter
Andreas Berge Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 har prøvd det no, tror ikke det er det som er problemet.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 har prøvd det no, tror ikke det er det som er problemet.. Da står jeg desverre rådløs, men lykke til videre. Siter
Andreas Berge Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Fant ut av det etter mange timer med testing.. Lyden kommer fra pcen (Har kabel fra pc til mikser), så når jeg kobler fra den kabelen forsvinner lyden.. Sikkert lydkortet som gjør det.. Siter
Michael A B Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Fant ut av det etter mange timer med testing.. Lyden kommer fra pcen (Har kabel fra pc til mikser), så når jeg kobler fra den kabelen forsvinner lyden.. Sikkert lydkortet som gjør det.. Er nok det ja. Samme problemet har jeg. Dersom det ikke er et integrert lydkort kan det også ha med hvordan kortet er plassert på hovedkortet i forhold til andre kort, da kan du prøve å flytte det noen plasser, og forstyrrelsene kan bli mindre. Er det et integrert lydkort, vel, kjøp et nytt:D Neida, men jeg vurderer det sterkt, et Audigykort for å få skikkelig lyd:) Siter
Timmy Brandt Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 På Viking Line cruise er det 23 for han, 20 for hun. Også hyler kvinnfolkene om likestilling? Jaja.. Hehe.. Bryr ikke meg siden jeg er gammel nok, men sikkert kjipt for de som er 20 og av "feil" kjønn.... hehe Lars IDIOTISKE regler ! Hadde bare utestedene hatt samme policy! 18 for guttene, 16 for jentene.. Her i Sthlm er det vanlig at det er 25(han) 23(hun) eller 23(han) 20(hun). Så løper det runt halvpilske skanks å leiter 40år gamle ligg på SpyBar. Grrr.... ENDELIG !!!! Från och med första juli i år blir det förbjudet för krogar och diskotek att ha olika åldersgränser för män och kvinnor. Det blir heller inte tillåtet att ge fritt inträde enbart till kvinnor. Det är några av konsekvenserna av det utvidgade skydd mot könsdiskriminering som riksdagen beslutade om idag. Siter
O85_ Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Så hva blir aldersgrensa på Cinderella cruise da Timmy? 20? Siter
Timmy Brandt Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Så hva blir aldersgrensa på Cinderella cruise da Timmy? 20? Jepp ! Hvis ikke de som arrangerer velger å sette den til 23 for alle. Men som det ser ut nå, så blir det 20. Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Igår var man og så på Özgur Can, Tiësto, David West (fra Antiloop) m.fl m.fl. Lasershow kan være mye rart (F16 fly og annet som flyr runt på himlen) men denne tar [*********] prisen !! (63mb) Var helt sinnsykt ! Kanskje litt seint men eg forsøker alikavel. Nokon som veit kva den sangen som kjem etter Faithless - Insomnia (ca 2:10 uti filmen) heiter? Siter
Timmy Brandt Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Kanskje litt seint men eg forsøker alikavel. Nokon som veit kva den sangen som kjem etter Faithless - Insomnia (ca 2:10 uti filmen) heiter? Three Drives on A Vinyl - Greece 2000 Så nice tune ! Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Three Drives on A Vinyl - Greece 2000 Så nice tune ! Takker Timmy..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.